Beocom 1000, indkodning af numre
Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-09-03 08:54

Hej i NG!

Er der nogen af Jer der ved hvordan man koder numre ind i en Beocom
1000?! Har prøvet flere kombinationer af "Kod ind" og "Kode nr." uden
held.

Jeg har brug for at gemme et nummer til en ekstern linie, der starter
med 0 (nul) - pause - telefonnummer.

Kan ikke finde en vejledning på Nettet...

Er der ikke en der kan huske hvordan man gør?

Hilsen Jakob

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 10-09-03 23:04

"Jakob Griffel" skrev:
> Er der nogen af Jer der ved hvordan man
> koder numre ind i en Beocom 1000?!

Det er vist noget ala:

Tryk "Kod ind"
Slip "Kod ind"
Indtast nummeret
Tryk "Kod ind", hold den nede mens du trykker den nummer-tast som det skal
gemmes under. Slip nummer-tasten igen, og slip "Kod ind".

Nu kan nummeret genkaldes med "Kode nr" efterfulgt at den nummer-tast du
gemte under.

Svjh. er pause-funktionen lidt speciel. Den pauser ikke for en bestemt tid,
men venter på at du trykker pause-knappen. Så hvis du indkoder 0 - pause -
nummer, så vil telefonen først ringe 0 og derefter afvente at du manuelt
trykker på pause-knappen før den ringer resten af nummeret.

Prøv først om ikke det går blot at indkode 0 - nummer, altså uden pause.

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Jakob

Dato : 11-09-03 19:27

- Tak, Lars, jeg prøver det imorgen, når jeg kommer på arbejde igen.

Hilsen Jakob