Concorde C4 under XP
Fra : Harald Sandborg

Dato : 10-09-03 02:12

Hej derude,

Er der nogen der har "opskriften" på at få Concorde C4 til at køre "Fuld
skærm / Maximized" under XP?

Mvh
Harald

Fra : Neo

Dato : 10-09-03 07:50

> Er der nogen der har "opskriften" på at få Concorde C4 til at køre "Fuld
> skærm / Maximized" under XP?
>
> Mvh
> Harald

Udgangspunkt: Genvej (ikon) til C4 ligger på skrivebordet

Højreklik på ikonet og vælg egenskaber

Vælg Fanen "program" og sæt kryds i feltet "Luk ved afslutning"

Vælg Fanen "Skærm" og sæt kryds i feltet "Brug fuld skærm"

Vælg "Anvend" + "ok"

Det skulle være det, dette er godt nok afprøvet på Win98, men jeg mener ikke
at der er den store forskel på det punkt mellem win98 og winxp

Mvh Neo

Fra : Ove Pedersen

Dato : 10-09-03 18:44

> [...]
>
> Vælg Fanen "program" og sæt kryds i feltet "Luk ved afslutning"
>
> Vælg Fanen "Skærm" og sæt kryds i feltet "Brug fuld skærm"

Der er lidt mere. Når du har fået et lille DOS billede op på skrivebordet,
kan du højreklikke oppe i den øverste (blå) bjælke og vælge egenskaber og
indstillinger, herunder er der så "visning" der kan skiftes til "fuld skærm"
Du bliver så spurgt om du kun vil anvende indstillingen i dette vindue eller
hver gang et lignnende program startes, her skal du så vælge hver gang.

Det kan godt drille lidt med at finde den rigtige kombination af
indstillingen for genvejen og indstillingerne for vinduet, men med en smule
tålmodighed lykkes det vel også for dig.

ove pedersen