Sync'e mellem palm og iCal/Mail? - (eller ~
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 00:43

Hejsa allesammen,

Jeg har netop fået mig en lille palmV'er - og vil have den til at snakke med
min pismo. Fik den opdateret til 3,3 så jeg kunne bruge min IR-port til
sync. Nu har jeg så installeret:

1) Palm Desktop 4 (for at få fat på "HotSync")
2) Den nye iCal
3) iSync Palm conduit

Jeg har indstillet min hotsync til snakke sammen med iSync - så når jeg
trykker på "sync med IR" i Palm'ens software og sætter den til pismo'ens
IR-port, starter HotSync fint op - for derefter at starte iSync. Det hele
kører og sync'er færdigt - men kun adressebogen er blevet opdateret. Ikke
iCal. Nogen der kan hjælpe her?

Mit andet spørgsmål lyder: Hvordan kan jeg udveksle mails? (enten med
entourage eller apples egen "mail".)

Håber nogen kan hjælpe,

med venlig hilsen Simon

Fra : Karl Antz

Dato : 10-09-03 07:52

"Simon Tved Bakken" <simontb(at)stofanet.xx> wrote:

> [...]
> kører og sync'er færdigt - men kun adressebogen er blevet opdateret. Ikke

Såvidt jeg husker skal du deaktivere Palms egne Sync-hjælpere til
kalenderen og adressebogen i Conduit Settings.

Håber det hjælper

ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 17:52

Har fået det hele sat op og iSync (iSync, iSync palm conduit og HotSync fra
palm) virker med min Palm. Men kun på nogle punkter:

- Adressebogen virker helt perfekt - det jeg skriver på mac'en opdateres på
palm'en og visa.versa.
-iCal virker næsten også - dog får jeg ikke mine events over på Palm fra
mac'en, kun det jeg har skrevet på palm opdateres på min mac.
- Mail virker overhovedet ikke.

Har disse problemer på trods af log'en i min palm siger det hele er overført
ok. Både "iSync Conuit" og "AppleMail" ....

Nogen der kan hjælpe - mangler jeg et lille flueben et sted, skal jeg bruge
andre programmer i Palm'en ? - eller skal jeg smide den i skraldespanden...

(Bruger kun standard Palm-programmer på min palm)

vh Simon

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 10-09-03 21:24

"Simon Tved Bakken" <simontb(at)stofanet.xx> wrote:

> -iCal virker næsten også - dog får jeg ikke mine events over på Palm fra
> mac'en, kun det jeg har skrevet på palm opdateres på min mac.

Det lyder som en opsætningsting ... det skulle vel ikke være noget med
at du har flere forskellige kalendere i iCal. jeg har ikke rodet med
iCal hotsync til Palm, men jeg kunne forestille mig at den har en eller
anden indstilling til hvilke kalendere, der skal overføres. Det er måske
det, der plager ...

> - Mail virker overhovedet ikke.

Muligvis er det mig, der er meget dum ... men hvordan katten er det lige
at du sync'er mail mellem Palm og Mac OS X, jeg kender ikke til noget
mail program / conduit der kan det?

/hc

PS: Hvis du skulle være interesseret i et en Palm USBConnect-kabel, så
du kan sync'e via cradle'n, har jeg måske et i overskud ...

/hc

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-09-03 21:41

Hans Christian Hansen <nntp@hansen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> iCal hotsync til Palm, men jeg kunne forestille mig at den har en eller
> anden indstilling til hvilke kalendere, der skal overføres. Det er måske

Det tror jeg også. Prøv at klikke på billedet af din Palm i iSync og se,
om den er indstillet til at synkronisere de rigtige kalendere.

> Muligvis er det mig, der er meget dum ... men hvordan katten er det lige
> at du sync'er mail mellem Palm og Mac OS X, jeg kender ikke til noget
> mail program / conduit der kan det?

Der er vel noget om, at man kan have e-mail på en Palm, men det er nu
heller ikke noget, jeg har gjort i.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 21:56

... det skulle vel ikke være noget med

Har mere end en kalender i iCal, og har givet dem et lille flueben. Har
bådet prøvet med alle tre og bare én. Men der kommer ikke noget i mit lille
mail-program på Palm'en ... selvom log'en siger at sync foregik "ok" ....

kig her:
http://www.macupdate.com/info.php/id/9072

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 10-09-03 22:22

> [...]

> mail-program på Palm'en ... selvom log'en siger at sync foregik "ok" ....

Har puslet med både iCal og Apple Mail Conduit.
Giv mig et ring, hvis jeg kan hjælpe...
Mvh Jens / 20312115

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-03 22:45

> Har puslet med både iCal og Apple Mail Conduit.
> Giv mig et ring, hvis jeg kan hjælpe...
> Mvh Jens / 20312115

hvis du kan hjælpe mig på vej ville det være alletiders, men har du oplevet
samme problemer som jeg?