Aprillia RS 50, sætter ud ved høj fart
Fra : Søren Lyder

Dato : 10-09-03 00:50

Jeg har en Aprillia RS50 (den der ligner en motorcykel)
Den er så ulovlig som den kan blive, men jeg ved at den er tunet
professionelt, da det er Motorline nede i tyskland der har tunet den! Den
render 130 på toppen (135) på en god dag. Den er PÆNT hurtig oppe på
100..!!!
Jeg har KUN polini dele på den.. 47 cyl. 19mm kabu, dyse 100,
powerluftfilter, og polini udstødning, polinin krumtap! jeg blander selv
benzin, så jeg er sikker på den bliver smuer rigtigt!! men den har et
problem.. en gang imellem når jeg køre omkring de 80-110 så sætter den
ud(holder op med at trække)... men hvis jeg så lige trykker koblingen ind og
gasser op engang og fortsætter i et lavere gear så er der ingen problemer...
det gør den et par gange om dagen...

Ville lige høre hvad det evt. kunne skyldes??? er det bare luftfilteret der
skal renses eller er det noget helt andet??

Hilsen Søren!

Fra : Lasse Skyum

Dato : 10-09-03 16:59

Du skulle vel ikke tilfældigvis ha kørt i regnvejr eller bare vådt vejr? Så
kan den suge vand med ind og så går det ikke så godt... jeg kunne forestille
mig at det var ekstra slemt hvis du kører med powerfilter, men det ved jeg
ikke med sikkerhed.

--
Lasse

---