De glade 60'ere. Hjælp
Fra : Colzen

Dato : 09-09-03 16:53

1. Serien de glade 60'ere kørte engang på DR1. men hvad hedder serien
originalt?
2. Spillede Marilyn Manson med i den serie?

Colzen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-09-03 17:05

Hej!

Colzen wrote:

> 1. Serien de glade 60'ere kørte engang på DR1. men hvad hedder serien
> originalt?
> 2. Spillede Marilyn Manson med i den serie?

News:dk.medier.tv er beregnet til tv-serier m.m. :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-09-03 17:41

Colzen wrote:

> 1. Serien de glade 60'ere kørte engang på DR1. men hvad hedder serien
> originalt?

Wonder Years

> 2. Spillede Marilyn Manson med i den serie?

Nej.

http://www.snopes.com/music/artists/marilyn.htm

Og som en anden skrev, er gruppen dk.medier.tv den rigtige.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Colzen

Dato : 09-09-03 21:13

"Christian Andersen" <zv856hm02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> Wonder Years

> Nej.
>
> http://www.snopes.com/music/artists/marilyn.htm
>
> Og som en anden skrev, er gruppen dk.medier.tv den rigtige.

Mange tak for svaret og undskyld jeg ramte den forkerte gruppe

Colzen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-09-03 21:31

Hej!

Colzen wrote:

> ... og undskyld jeg ramte den forkerte gruppe

No problemos. Men husk det i fremtiden :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-09-03 21:41

Colzen wrote:

> Mange tak for svaret og undskyld jeg ramte den forkerte gruppe

Helt i orden.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!