Mac Party men hvor!?
Fra : Carsten Matzon

Dato : 08-04-01 09:03

Hajsa

Læste vist på MediaMac der var nogle der var ved at stable et Party på benene
og vist i Odense men er der sket mere og er der nogen der har nogle url's?!?

Carsten

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-04-01 22:57

Carsten Matzon <carsten@matzon.dk> wrote:

> Hajsa
>
> Læste vist på MediaMac der var nogle der var ved at stable et Party på
> benene og vist i Odense men er der sket mere og er der nogen der har nogle
> url's?!?

Hej Carsten!

Jeg kan se, at du har fået svar på det på Mediamacs forum. Jeg
vil lige nævne adressen her, hvis andre skulle være interesserede. Den
er: <http://www.macparty.dk/>.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Carsten Matzon

Dato : 09-04-01 05:08

On Sun, 8 Apr 2001 23:57:03 +0200, Henrik_Münster wrote
(in message <1erkl36.u8czq41q7vhrgN%henrik@muenster.dk>):

> Jeg kan se, at du har fået svar på det på Mediamacs forum. Jeg
> vil lige nævne adressen her, hvis andre skulle være interesserede. Den
> er: <http://www.macparty.dk/>.

Hej Henrik

Jeg takker mange gange.... ;)

Carsten

Fra : Reynard Fox

Dato : 09-04-01 09:42

In article <01HW.B6F704AD00008CA011AF1440@sunsite.auc.dk>, Carsten
Matzon <carsten@matzon.dk> wrote:

> On Sun, 8 Apr 2001 23:57:03 +0200, Henrik_Münster wrote
> [...]

Jeg tager til dette party, i påsken:
http://ms.demo.org/2001/
-Mekka/Symposium i Fallingbostel, Germanien :)
Det er et demo-party, som ikke er specielt Mac-orienteret, men der
kommer da en 5 til 10 Macintosh ejere (ud af ca. 1000 til 1300
deltagere).
Til Mekka/Symposium og f.eks. TheParty (http://www.theparty.dk/), findes
der altid konkurrencer (f.eks. WildDemo) hvor alternative operativ
systemer kan stille op; De kendte systemers konkurrencer er normalt til
PC, Amiga og C64.
Hvis MacParty kun er for Mac-brugere, kunne det godt gå hen og blive en
langtrukken affære. Og hvis der slet ikke afholdes konkurrencer, så
kunne det gå hen og blive det rene d0dens pölse, MacParty.dk nævner
nemlig intet om _hvad_, der skal foregå af aktiviteter. -Ingen
konkurrencer; Intet party, men istedet bare en messe... Og så er jeg
skredet før jeg er mødt op :/

Mvh
Reynard …:·

--