Hvad er din fetish?
Fra : Thomas

Dato : 09-09-03 13:38

I en gammel episode af "Venner", fortale Ross, at han tændte på piger,
der havde sat håret op i rundstykke-frisuren ligesom prinsessen fra
"Star Wars", og i slutningen, så vi så, at Rachel havde sat håret op
på samme måde. Meget sødt, synes jeg.

Ross havde altså en fetish. Det tror jeg de fleste mennesker har. Jeg
tænder for eksempel enormt på piger i Adidas-tennisshorts og hvide
ankelsokker, og desuden alt tøj, der er lyserødt (kussefarvet).

VH

Thomas

Fra : l_overgaard

Dato : 15-09-03 10:48

Indrømmet, jeg tænder også på "lille-pige-looket"
Små hvide ankelstrømper, fremhæver et par flotte glatte og gyldne
pigeben.
Hvis de også er lårkorte så man kan ane et par små hvide trusser ved
røven.
Det er også frækt at kunne ane en kønsbehåring igennem små hvide
trusser.
Jeg er forfædelig træt af alle piger som er glatbarberede forneden, og
iøvrigt også
alle de silicone-bryster som næsten de fleste snart har.
Det er langt mere sexet, med et par naturlige bryster, og også gerne de
små.
Men typen a-la-cheerleader- pigerne er sexede.

Måske vi kunne bytte billeder?

l-overgaard@ofir.dk

http://www.kandu.dk/