Københavnsk livesex-tv
Fra : Thomas

Dato : 09-09-03 13:33

Er det der livesex på en københavnsk lokal-tv-station lige så plat som
det lyder?

Det er noget med at man skal ringe ind og få pigen til at onanere på
en bestemt måde.

Helt ærligt.

VH

Thomas

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-09-03 18:14

Thomas wrote:
> Er det der livesex på en københavnsk lokal-tv-station lige så plat som
> det lyder?

Tjaaah, der ikke lyd på (koster penge når du med tlf. ringer ind) men
indimellem er det da meget fedt at se på syntes jeg. Specielt når de både
tager en dildo i røven og i kussen *SSS*

> Det er noget med at man skal ringe ind og få pigen til at onanere på
> en bestemt måde.

Det ved jeg ikke. Men jeg tror nok at du får lyden med når du ringer ind og
der er sikkert /mange/ som gør det, siden de viser det. Jeg har nemlig ofte
tænkt over at pigerne der er derinde - de skal sku´ da også have noget
betaling og det er sikkert ikke små-penge når man tænker over hvor mange
mennesker der kan se dem (har mulighed for det)... Derudover er der vel også
nogle "penge-mænd", der skal tjene noget... Såfremt der ikke var penge i
skidtet, regner jeg ikke med at det blev ved med at køre......

mvh.
Martin Jørgensen