Søhøjlandets TT
Fra : GRISEN

Dato : 09-09-03 11:21

DMI lover "Tørt med nogen eller en del sol. Dagtemp. mellem 20 og 23
grader".
Hvis de får ret, så kører jeg fra København lørdag morgen.

Odden-Århus' sejlplan kræver at man står tidligt op.
Fyn er kedelig.
...så jeg ved endnu ikke helt om det bliver via Fyn eller via Odden-Århus.
Prisen (incl. benzin excl. entre) bli'r vist omkring 600,- via Fyn eller
omkring 650,- via Odden-Århus.

Er der nogen der skal med ???

*
Jan

Se evt.:

Fra : Hekto

Dato : 09-09-03 21:23

In article <bjk9hj$cuc$1@abbeden.bunk.cc>, GRISEN says...
> DMI lover "Tørt med nogen eller en del sol. Dagtemp. mellem 20 og 23
> grader".
> Hvis de får ret, så kører jeg fra København lørdag morgen.
>
> Er der nogen der skal med ???

Jeg ved ikke om vi skal med dig! ;0)

- men vi er nogle stykker der også regner med at tage derover. Den
nøjagtige plan kendes dog ikke endnu.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 10-09-03 06:13

> Er der nogen der skal med ???

Det ville nok være en omvej for mig, da jeg kommer fra Sønderjylland.
Men jeg påtænker da at køre en tur til Ry, hvis jeg kan få tiden til at
passe.

Det har måske været postet, men er der nogen der kender programmet for dagen
?

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)