Andet multimedie
bentjuul 3670
Nogle der kender et godt og billigt DTP pr~
Fra : Tina

Dato : 09-09-03 09:28

Hejsa NG

Jeg skal lave en brochure til vores firma, men skal have købt et godt
program til at udføre dette med.

Det eneste jeg lige kender er Adobe InDesign 2, men jeg syntes lige at
prisen den er MEGET høj. Findes der nogle andre programmer som er let at gå
til og som ikke er så dyrt igen?

Håber der er nogle der kan hjælpe!!
Mvh.
Tina W. Overgaard

Fra : hcma

Dato : 09-09-03 09:52

"Tina" <tinaw18@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det eneste jeg lige kender er Adobe InDesign 2, men jeg syntes lige at
> prisen den er MEGET høj. Findes der nogle andre programmer som er let at

http://www.serif.dk/indexdk.html

m v h
HC

Fra : B. Smalbro

Dato : 09-09-03 10:16

- og jeg kan så tilføje, at jeg syntes du bør gå efter pdf-versionen, fordi
det giver dig lidt flere frihedsgrader, når engang jobbet skal
trykkes/printes.
Serif PagePlus er et forbløffende godt program til en billig penge IMHO

Kh
Bjørn

Fra : Tina

Dato : 09-09-03 10:56

Man kan jo selv konvatere til PDF-filer ved at bruge CutePDF, et lækkert
program. Den ligger sig som en printerdriver, så man gøre ligesom man vil
udskrive her laver den den bare om til PDF