Access xp: hente data fra en tabel til en ~
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 08-09-03 19:01

Kan man hente data fra den ene tabel til den anden i samme database?

Det handler om, at jeg er begyndt at indskrive data i to forskellige
tabeller, men har fundet ud af, at det er lidt fjollet og vil derfor
gerne slå dem sammen og fortsætte i en tabel derfra.

Kan jeg det? Hvis ja, hvordan?

Eller er jeg nødt til at taste posterne fra den ene tabel ind i den
anden?

For en ordens skyld skal det lige nævnes, at der ikke er samme antal
felter i de to tabeller. Der er flere felter i den "nye" tabel, men
dem der er i den gamle tabel, findes også i den nye. Og med samme
navne.

Venlig hilsen
Kirsten Bjørneboe
--