LOTR1 Special Ext DVD Ed, leje DVD
Fra : Per Moreau

Dato : 08-09-03 18:35

Nu er vi så heldig previligeret i vores lokale videobix at ejeren selv
er en meget stor LOTR fan og har derfor skaffet den 4 DVD box hjem
hvor man kan nyde 1´eren i DTS til en lejepris af 25kr.
Men hvor udbredt er den version lige ?
Har jeres lokale videobix også den Ext DVD Box med 4 DVD´ere i stående
til udlejning ?
Jeg kan kun sige: Kors hvor lyder Enya godt i DTS.

Mvh
Per M.

--
We´re gonna take you back, way back.
www.discomix80.net/

Fra : Kong Kent

Dato : 08-09-03 19:27

> [...]
> Men hvor udbredt er den version lige ?
> Har jeres lokale videobix også den Ext DVD Box med 4 DVD´ere i stående

Jeg ved sq ikke hvor priviligeret I er, for vi har i Hjørring adskillige
steder man kan leje dvd-film, og *alle* forretningerne har haft spec.ed. som
leje-dvd siden den udkom i november sidste år. :)

> Jeg kan kun sige: Kors hvor lyder Enya godt i DTS.

Helt enig. Har selv eksemplaret stående hjemme på hylden.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : kfc

Dato : 08-09-03 22:39

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
som
> leje-dvd siden den udkom i november sidste år. :)

> Helt enig. Har selv eksemplaret stående hjemme på hylden.

Og det er sådan en film der SKAL stå på hylden og ikke lejes

for fand...... osse 2 'eren .. og 3'er med når de kommer *SS*

kfc

Fra : zcully

Dato : 08-09-03 20:41

"Per Moreau" <gndsplitting@NO-OH@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til udlejning ?
> Jeg kan kun sige: Kors hvor lyder Enya godt i DTS.

De 3 videoforretninger (som er små) der ligger omkring mig i øgadekvarteret
i Århus har dem allesammen. Jeg har så bare ikke set den fornyligt i den
ene, så de har den muligvis ikke mere.

/Zcully

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-09-03 10:56

Per Moreau wrote:
> Jeg kan kun sige: Kors hvor lyder Enya godt i DTS.

Puha nej. Jeg synes virkelig det lydspor skuffer fælt. (også DD versionen).

Det er vist indspillet meget lavt ?

/jim

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 09-09-03 15:04

Flere Kvickly forretninger (ihvertfald her i Hovedstadsområdet!) har lige haft den på tilbud til 199 kr.

Mvh
Jørgen

Fra : Emil Rune

Dato : 09-09-03 14:49

"Per Moreau" <gndsplitting@NO-OH@hotmail.com> wrote in message

> Jeg kan kun sige: Kors hvor lyder Enya godt i DTS.

Enya lyder ikke godt. Period. ;)

hilsen Emil