CSS og tabel
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 23:01

Hejsa.

Har en tabel på en side, hvor jeg har noget tekst i <td> table data
cellerne.

I mit stylesheet har jeg angivet fontstørrelse osv.
Alt tekst inde i tabellen forbliver efter browserens størrelse og
skrifttype.
Hvis jeg skriver noget tekst uden for tabellen, så har det den rette
skrifttype og størrelse.

Hvordan får jeg tabellen til at 'adlyde' efter mit stylesheet?

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Falcon

Dato : 08-09-03 23:13

"FB" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrifttype og størrelse.
>
> Hvordan får jeg tabellen til at 'adlyde' efter mit stylesheet?

Hvordan ser din CSS ud ?

Har du husket td ?
f.eks
td {
padding-left:10px;

font-family: "Times New Roman", serif;

}

mvh
Falcon

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 23:23

"Falcon" <hpfjerndette@popx.dk> wrote in message
> Har du husket td ?

Nej, det havde jeg helt glemt. Lang tid siden jeg har leget med tabeller.

Tusind tak for det.

mvh
FB

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-09-03 23:13

"FB" <.> skrev :

> [...]
>skrifttype.
>Hvis jeg skriver noget tekst uden for tabellen, så har det den rette

Sætter textstørrelsen også på td?

Ellers lad os se siden med fejlen.
--
Knud