Børn i film - filmbørn
Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 16:31

Hvad sker der egentlig med de børn, der som ganske unge medvirker i
film?

Børge fra Olsenbanden kom jo ud i noget snavs. Pusle Helmuth klarede
vist heller ikke springet som voksenstjerne.

Så er der Lille Per, som vist nok spillede rockmusik i tresserne og
blev en slags lydtekniker.

Hvad med Lille Winnie og børnene fra Min søsters familie? Og hvad med
børnene fra De 5-filmene?

Er der nogen, der ved hvad der er blevet af dem?

VH

Thomas

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 09-09-03 01:08

> Hvad sker der egentlig med de børn, der som ganske unge medvirker i
> film?

Det er sikkert meget forskelligt, men det er sjældent at børnestjerne også
fortsætter og bliver til rigtige film stjerner.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 09-09-03 03:29

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Hvad sker der egentlig med de børn, der som ganske unge medvirker i
> film?
>

> Thomas

Halv relateret uden overhovedet at svare på dit spørgsmål.

http://www.imdb.com/title/tt0325258/

Hilsen

Peter

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 08-09-03 21:08

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message

> Halv relateret uden overhovedet at svare på dit spørgsmål.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0325258/

Hardly... ren fiktion. Og vist en dårlig en af slagsen.