Et Godt tilbud !!
Fra : kristian

Dato : 08-09-03 16:21

Hejsa alle sammen..
Jeg faldt over denne hjemme side i dag..

http://www.digitarian.dk

Er der nogen her som bruger det..?
Hvad syns i om det..?
Til dem som IKKE har prøvet det hvad syns i..?

Mvh
Kristian

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 08-09-03 16:35

Fra : Sune

Dato : 08-09-03 23:48

On Mon, 8 Sep 2003 17:20:32 +0200, "kristian" <kristian@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg faldt over denne hjemme side i dag..
>
>http://www.digitarian.dk
>
>Er der nogen her som bruger det..?
>Hvad syns i om det..?

Erfaring 1)
Jeg prøvede at tilmelde + betale med en Netscape browser.
Da jeg havde klikket 'tilmeld Dankort' stod siden hos DIBS og ventede i 10 minutter og INTET skete
før den blot stoppede med at forsøge at hente en anden side.

Derefter loggede jeg ind på Digitarian, men de havde ikke modtaget min betaling.

Derefter prøvede jeg at betale hos DIBS med IE.
Siden stod og ventede i 5 minutter og derefter fik jeg en "The page cannot be displayed".

Amatører?
Er der trukket penge fra min konto?

Mvh
Sune

Fra : Jeppe Møller

Dato : 10-09-03 12:51

> http://www.digitarian.dk
>
> Er der nogen her som bruger det..?
> Hvad syns i om det..?
> Til dem som IKKE har prøvet det hvad syns i..?

Jeg bruger ikke siden og ville nødigt rode mig ind i at poste lånte DVD'er
frem og tilbage.
Jeg holder mig fast til at købe de billige DVD'er hos Blackstar og CD-wow -
eller til at leje en stak favoritter hos BB.

/JeppeM

Fra : db

Dato : 17-09-03 00:27

Det koster 149 kr. pr. måned, alt inklusive, for et abonnement, hvor du kan
have 1 DVD-film hjemme ad gangen og max 4 DVD'er pr måned.
Næppe et sted for mig. 4Xpremiere hos BB=140
hvis du tager favoritter er det 75 for 5 - så d
"Jeppe Møller" <jeppemTHISISNOTAPARTOFMYEMAILADRESS@gjk.dk> skrev i en
meddelelse news:1063194684.140669@kalvebod.groenjord.dk...