Uheldig kører, og heldig kameramand
Fra : Oros

Dato : 08-09-03 15:18

Nu er det godt nok 4hjul, men den ligger på superbike.co.uk
Som gammel garvet internetsurfer havde jeg ikke set denne før, så jeg tager
chancen og håber jeg er den første til at linke den herinde ;)

http://www.superbike.co.uk/content/movies/crash_suzuka_voorprogramma.mpeg

Det er ærgeligt at han ikke ryger ud af bilen og holder sig på asfalten.
Sådan som han gør der kan han glemme alt om optagelse i asfalt120+eksem

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Anders Thorup

Dato : 08-09-03 16:11

Oros wrote:
> [...]
>
> Det er ærgeligt at han ikke ryger ud af bilen og holder sig på
> asfalten. Sådan som han gør der kan han glemme alt om optagelse i

For satan da,, sikke en tur han får sig der!!!
Tror også føreren er temmelig rundtosset, og kameramanden,, jeg det er vel
det man kalder divine intervention

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : OK

Dato : 08-09-03 18:16

..ja, det kan en tur på Bakken vist ikke en gang hamle op med....

Ole

Fra : Kim Jensen

Dato : 08-09-03 17:33

--
Venlig Hilsen
Kim Jensen..
"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er ærgeligt at han ikke ryger ud af bilen og holder sig på asfalten.
> Sådan som han gør der kan han glemme alt om optagelse i asfalt120+eksem

Gad godt at se det kameramanden har optaget

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-03 22:50

Vildt! Så jeg en brun plet i kameramandens bukser?!

"Kim Jensen" <basse12FJERNDETTEVEDPRIVATMAIL@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f5caf1f$0$90$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...