Søfarssex
Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 12:21

Selv om jeg kommer fra en by med stolte søfartstraditioner, så har jeg
aldrig rigtig fået smag for det at sejle i lystbåd.

Det betyder så også, at jeg ikke rigtig ved hvordan sexlivet udfoldes
på sådan et skib. Har I ikke nogle gode historier fra de vilde vover.

Jeg kan huske engang hvor vi havde besøg i havnen af et af vore større
skoleskibe. De unge mennesker vrimlede jo rundt i byen, men jeg lagde
mest mærke til to pigematroser, der gik rundt i byen med hinanden i
hånden. Det synes jeg var sødt.

VH

Thomas

Fra : REX

Dato : 08-09-03 14:16

Hej Thomes ....

Du skriver bla.:

> De unge mennesker vrimlede jo rundt i byen, men jeg lagde
> mest mærke til to pigematroser, der gik rundt i byen med
> hinanden i hånden. Det synes jeg var sødt.

Hvad hvis det havde været to drengematroser med hinanden
i hånden havde det så også været sødt .... ?

Tænk lige over det - jeg tror jeg ikke ....

Interessant betragtning ikke ... ? eller hvad .... ?

Hilsen Rex

Fra : REX

Dato : 08-09-03 14:29

Hej Thomes ....

Du skriver bla.:

> [...]
> hinanden i hånden. Det synes jeg var sødt.

Hvad hvis det havde været to drengematroser med hinanden
i hånden havde det så også været sødt .... ?

Tænk lige over det - jeg tror det ikke ....

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-09-03 22:09

[REX | Mon, 8 Sep 2003 15:28:40 +0200]

>Hvad hvis det havde været to drengematroser med hinanden
>i hånden havde det så også været sødt .... ?

Ja, ganske afgjort!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : REX

Dato : 09-09-03 06:51

Hej René ....

Nu kender jeg godt din seksuelle observans eller hvad
det nu hedder men er det ikke netop det som er problemet.

I mange "hoveder" er det ok at to piger går hånd i hånd
men afskyeligt hvis det er to mænd ... ?

Uden de store filosofiske tanker må det jo være
der samfundet halter.

Der behøver slet ikke være seksuelle undertoner hvis
det er to "pigematroser" men det lyser i luften hvis det
det er to drenge ditto ....

Med venlig hilsen
Rex

Ps: I øvrigt burde det vel hedde "Søfartssex" ?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-09-03 21:30

[REX | Tue, 9 Sep 2003 07:51:21 +0200]

>I mange "hoveder" er det ok at to piger går hånd i hånd
>men afskyeligt hvis det er to mænd ... ?
>Uden de store filosofiske tanker må det jo være
>der samfundet halter.

Jeps, og du har ganske ret.

Men jeg ved ikke hvad der skal til for at det forandres, det har altid
været sådan (ok, så i det mindste de sidste 1500 år), og jeg tror ikke
de bliver anderledes de næste 500 år.

Men... den eneste jeg holder i hånd med at Nicolai (min mand, min dreng)
og evt. min mor og min søster - jeg ville ikke finde det helt naturligt
at holde andre i hånden?

>Der behøver slet ikke være seksuelle undertoner hvis
>det er to "pigematroser" men det lyser i luften hvis det
>det er to drenge ditto ....

Mjaeh, men er du ikke sikker på at de fleste der smiler sødt til
"pigematroserne" har en enkelt lystbetonet tanke et sted?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : REX

Dato : 11-09-03 05:33

Hej igen René ...

Du skriver til slut:

> Mjaeh, men er du ikke sikker på at de fleste der smiler sødt til
> "pigematroserne" har en enkelt lystbetonet tanke et sted?

Nok i dag - Nu er jeg af årgang 52 - og i min opvækst har vi
da haft begreb som "slyngveninder" - hvilket var ganske
uskyldigt hvis man kan kalde det det ...

Og min egen datter har en sådan - fra sin opvækst og
skoletid - så jeg tror på de stadig findes ...

Så på den måde er det vel i reglen først efter at piger
spang ud bla. indenfor Sports-verdenen - ingen nævnt o.s.v. at
øjnene blev åbnet mod de tanker du der nævner ...

Og når det så dukker op er det "pikant" med to piger og
meget "betænkeligt" med to drenge eller hvad ... ?

Men du har da så evig ret - der går mere ind 500 år
inden at der på området hersker "normale" forhold
og så er der jo endda ingen garanti ...

Og trods stort frisind - og lad dem selv om det ville
jeg da skulle sluge et par "kameler" hvis min søn kom
hjem med en "dreng" men jeg tror de bliver slugt.

Jeg havde en Ven som vel var noget yngre ind jeg -
han tog sit eget liv fordi han ikke kunne leve med
sin seksualitet og at han var til drenge - og det er
jo ganske forfærdeligt at dette kan ske han blev kun
23. - det er vel små 20 år siden ...

Han forsøgte alt med Hus - Kone - Barn og Volvo
og da han havde forsøgt det hele og det stred mod
hans "natur" valgte han også livet fra .... sådan!

Det er jo ganske tragisk og tankevækkende ...

Med venlig hilsen
Rex

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-09-03 07:59

[REX | Thu, 11 Sep 2003 06:32:57 +0200]

>Og trods stort frisind - og lad dem selv om det ville
>jeg da skulle sluge et par "kameler" hvis min søn kom
>hjem med en "dreng" men jeg tror de bliver slugt.

Det tror jeg de bliver hos klart de fleste forældrer - nogle har svært
ved at forestille sig det, men den dag de står i situationen er langt de
fleste forældrer langte mere afklaret end de selv ville have troet.

>Jeg havde en Ven som vel var noget yngre ind jeg -
>han tog sit eget liv fordi han ikke kunne leve med
>sin seksualitet og at han var til drenge

Ja, det er uhyre sørgeligt - heldigvis er selvmordsstatistikken på dette
område dalene; selvom der desværre er nogle områder i Danmark (især vest
og nordjylland) hvor udviklingen er gået lidt i stå :(

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : REX

Dato : 08-09-03 14:37

Hej Thomas ....

Du skriver bla.:

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 08-09-03 17:05

"REX" <rex@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas ....
>
> Du skriver bla.:

Piger er søde for det meste

> Hvad hvis det havde været to drengematroser med hinanden
> i hånden havde det så også været sødt .... ?

NEEEJ! Så ligner de jo bøsser (ups, undskyld Rene og evt. andre - det er
ikke så ondt ment)

> Tænk lige over det - jeg tror det ikke ....
Hvorfor skal jeg/vi tænke over det? Nu er situationen jo netop den, at de er
to pigematroser? Prøv du selv at tænke over, hvis det var to aber med
hinanden i hånden? Det er da fuldstændigt irrelevant....

> Interessant betragtning ikke ... ? eller hvad .... ?
Overhovedet ikke. Piger er søde (nogengange). Det er drenge ikke
Sådan er det bare. Det er der sku´ da ikke noget underligt i...

mvh.
Martin Jørgensen.