MC træf i Østrig?
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-09-03 12:11

Er der nogen der ved hvorfor der var tonsvis af chopper motorcykler i den
sydlige del af Østrig her i weekenden? Evt. en link til en hjemmeside for
træffet eller lignende.

Der var kilometervis af Harleyer på autobahn i hele sydtyskland. Vi kørte
mange timer i bilen før vi havde overhalet dem alle. Til sidst mødte vi kun
Harleyer på trailere og lastbiler. De kører åbenbart hurtigst når de står på
en trailer!

Mvh.
Jesper

Fra : mcisten

Dato : 08-09-03 13:53

Jeg tror nok Harley har 100 år i år, og de holder vist noget i ungarn -
budapest og i Milwaukee.

Er der ikke en harley dreng i gruppen der kan uddybe

Mvh Mcisten

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-03 17:59

"mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote in message
> Jeg tror nok Harley har 100 år i år, og de holder vist noget i ungarn -
> budapest og i Milwaukee.
>
> Er der ikke en harley dreng i gruppen der kan uddybe
>
> Mvh Mcisten

Nøøøh - Harleydrengene er vel i Østrig?

<http://www.routetogroove.com/ontour/ontour02.htm>
fri, sept. 6th harley-davidson meet - faak am see.

Det ku' måske være en del af svaret? Og jow, HD har 100 års jubilæum i år,
så der er nok gang i festlighederne rundt omkring i verden.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-03 18:06

> [...]
> budapest og i Milwaukee.
>
> Er der ikke en harley dreng i gruppen der kan uddybe

===

....øps...fandt lige den her:
European Bike Week:
<http://www.hog.de/>

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-03 18:07

> [...]
> budapest og i Milwaukee.
>
> Er der ikke en harley dreng i gruppen der kan uddybe

===
....ooooog den her:
<http://www.europeanbikeweek.com/>

Beklager delposterne, var lidt for hurtig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : klaus kristensen

Dato : 08-09-03 15:07

"Jesper Pedersen" <no_email@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>......Til sidst mødte vi kun Harleyer på trailere og lastbiler. De kører
åbenbart hurtigst når de står på en trailer! <

det er vist nok den mest foretrukne og mest behagelige måde at 'køre' en H-D
på!! (stort smil i kbh)

klaus

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-03 23:03

[...]