En "igangsætter"
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 08-09-03 09:07

Hej

Jeg vil meget gerne have et eks. på hvordan jeg løser et lille problem!
Jeg har et program der henter forskellige ting fra nettet og de fleste
gange går det fint men det kan ske at programmet stopper fordi den får
en serverrespons som den ikke forstår og så bliver den ved med at være
stoppet, jeg vil så gerne have den til at køre igen hvis den feks. har
være stoppet i 5 min. kan man det?
Jeg har et label hvor den skriver henholdsvis "køre" og Stoppet" kan man
bruge den værdi til at styrer dette? og hvis den har været stoppet i 5
min skal den kalde en function "run".

Mogens Dyhre Hansen
Troutfarmer community <http://www.troutfarmer.dk/>

Fra : preben nielsen

Dato : 08-09-03 09:21

"Mogens Dyhre Hansen" <mogens[removethis]@svend-bent.dk> skrev i
en meddelelse
> [...]
den får
> en serverrespons som den ikke forstår og så bliver den ved med

Dvs. dit program FÅR et svar ? Den står ikke bare og VENTER på
svar ?

I så fald må du da vide hvor i din kode den står og kører (er det
en løkke) og så kan du programmere dig ud af det.

> [...]
kan man
> bruge den værdi til at styrer dette? og hvis den har været

Strukturen på dit program står mig langt fra klart.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Phylock`

Dato : 28-10-03 20:32

da den ændre en label som det lyder som her
> Jeg har et label hvor den skriver henholdsvis "køre" og Stoppet" kan man
kan du så ikke bare bruge label1_change til at starte en timer eller endnu
lettere ... gør det samme sted hvor den ændre til "Stoppet" i koden.

mvh
Phylock`