Det Brune Punktum i Svendborg
Fra : Thomas

Dato : 08-09-03 07:52

Jeg har altid været fan af Det Brune Punktum, men jeg har aldrig set
dem live før for et par uger siden, hvor de optrådte til Svendborg
Festuge. Og jeg kan ligeså godt sige, at jeg har sjældent set noget
lignende. De tre på scenen og deres otte musikere lagde simpelthen
publikum ned.

Da Det Brune Punktum startede, der opfattede jeg dem mest som en
parodi, hvor de gjorde tykt nar af popbranchens klicheer og
banaliteter, men nu har de åbenbart besluttet at blive rigtige
popstjerner.

Martin Brygman og Peter Frödin svanser professionelt rundt på scenen,
og lirer op til publikum, mens Hella Joop er lidt mere
tilbageholdende, men giver drengene modspil og viser publikum sin
numse, når Brygman taber tamburinen.

Men det er jo ikke kun showet der tæller. Musikken er uovertruffen, og
når man har set 10-11-årige synge med på Jeg vil i seng med de fleste,
så ved man, at det er et hit.

Respekt.

VH

Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-09-03 11:33

Thomas <th63@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a6b0eee6.0309072252.230595bd@posting.google.com...
> Jeg har altid været fan af Det Brune Punktum, men jeg har aldrig set
> dem live før for et par uger siden, hvor de optrådte til Svendborg
> Festuge.

SV: Her er vi, modsat Birthe Kjær, ret uenige.

Og jeg kan ligeså godt sige, at jeg har sjældent set noget
> lignende.

SV: Nej, det vil jeg levende kunne forestille mig. Jeg har i hvert fald
sjældent HØRT noget lignende end deres tekster. De er både syge, vamle og
ulækre, synes jeg.

Hilsen Åge

Fra : MadiZone

Dato : 16-09-03 16:07

Åge Halldorsson mener:
De er både syge, vamle og ulækre

Kast nu ikke med sten....(glashus)....

Fra : Ingrid

Dato : 08-09-03 14:58

Hej thomas

Forstår jeg det rigtigt at de havde live band med denne gang ? Jeg så dem i
Århus, og der havde de kun musik på bånd, det var en lille smule skuffende.
Dog var selve showet ret godt synes jeg.

Ingrid