Hvilket grafikkort: 2 skærme, DivX og Pinn~
Fra : Villy Skov

Dato : 08-09-03 06:52

Jeg skal ud at have nyt grafik kort, jeg skal bruge det til følgende:

Jeg vil gerne kunne udnytte 2 17" skærme dvs. den skal kunne køre en
opløsning på 2048*768, jeg vil gerne kunne se DivX film i høj
opløsning, uden at det hakker. Pinnacle studio til videoproduktion,
det bruger jeg hele tiden.

Jeg gider ikke spille på computeren.

Hvilket grafik, er der nogen der kan anbefale et?

Mvh Villy

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-09-03 09:38

"Villy Skov" <villyskov@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det bruger jeg hele tiden.
>
> Jeg gider ikke spille på computeren.
>
> Hvilket grafik, er der nogen der kan anbefale et?

Hvis du ikke skal spille, så vil et kort fra Matrox nok være at foretrække.
Jeg har dog ikke prøvet videoproduktion på et Matrox kort, men jeg ved at
mit gamle Matrox G400 Max kort var kanon til at vise film, og jeg tvivler på
det nye kort fra Matrox er blevet ringere med tiden.

Kim Larsen

Fra : SNiP

Dato : 08-09-03 11:03

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> mit gamle Matrox G400 Max kort var kanon til at vise film, og jeg tvivler

> det nye kort fra Matrox er blevet ringere med tiden.

Jeg vil også sige Matrox, Videoredigerings kortet kan vel lave overlay?

/J

Fra : Johnny

Dato : 08-09-03 17:38

Villy Skov wrote:
> [...]
> det bruger jeg hele tiden.
>
> Jeg gider ikke spille på computeren.
>
> Hvilket grafik, er der nogen der kan anbefale et?

Jeg bruger selv et Matrox G400-TV, og jeg bruger det til min 19" skærm
og mit 16/9 Panaosonic TV. Jeg bruger selv Pinnacle studio hele tiden,
og Matrox kører altid kanon til specielt TV-output. Farverne er
tydelige, levende, og jeg har endnu ikke set bedre Tv-output end på et
Matrox kort.
--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!