Sapphire Radeon 9800pro Ultimate edt. - så~
Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-09-03 06:41

Men ved nogle, hvad forskellen er på "Ultimate2 edt." og den alm. udgave
udover den passive køler ?

En passiv køler fra Zalman kan købes for 200 kr - og skulle man få
problemer med kortet efter påsættelse af Zalmans passive køler kan man blot
montere den gamle køler og få kortet dækket under garantien - så ved ikke
om det er værd at ofre extra på "Ultimate edt." udgaven ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Christian Spøer

Dato : 08-09-03 11:27

Så vidt jeg ved er der ingen forskel... Men for dem, der ikke har modet til
at skifte køler, er det jo meget rart at kunne købe det færdigt. 9600PRO
Ultimate er også med passiv køler istedet for aktiv. Der er prisforskellen
bare ikke nær så voldsom som på 9800PRO.

Mvh
Christian

Fra : Michael Skarum

Dato : 08-09-03 20:03

> [...]
> Ultimate er også med passiv køler istedet for aktiv. Der er prisforskellen
> bare ikke nær så voldsom som på 9800PRO.

Nogen der ved hvornår det kommer til landet (9600)? Har endnu ikke set nogen
butikker der har det på lager.

/michael

Fra : Christian Spøer

Dato : 09-09-03 15:44

shg.dk hra begge til salg, men kun 256mb versionen af 9800PRO på lager

mvh
christian