Gæt en MC
Fra : Lars Hansen

Dato : 07-09-03 22:48

Hej i gruppe

Jeg vil lige se hvor mange kende denne MC
Bille kan ses i dk.binaer.motor

--
Med Venlig Hilsen
Lars Hansen

Fra : Boya

Dato : 08-09-03 00:02

"Lars Hansen" <graasten61@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppe
>
> Jeg vil lige se hvor mange kende denne MC
> [...]

Hvis du nu var smart linkede du til meddelelsen i dk.binaer.motor.

Jeg sidder f.eks. med TDC, og der kommer meddelsen ikke så hurtig på de
binaere grupper, som hos din egen udbyder (sikker nok først i morgen ).

Men jeg kan hente meddelelsen fra din udbyder før TDC får den med, hvis du
linker til den.

Hilsen Bo YA

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-09-03 00:32

> [...]
> morgen ).
>
> Men jeg kan hente meddelelsen fra din udbyder før TDC får den med,

Jeg kan slet ikke hente den, fordi sunsite.dk ikke har de binære grupper,
men det er nok fåtallet der har det problem. (Jeg har Internet gennem uni.)

Jeg synes derfor altid det er bedst at smide ting op på en webserver et sted

--
mvh. Jacob Larsen - GS500R

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 08-09-03 06:14

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> Internet gennem uni.)
>
> Jeg synes derfor altid det er bedst at smide ting op på en webserver

Jeg kan ikke se meddelsen i dk.binaer.motor, jeg har TDC.
billedet findes heller ikke på.
http://dfm.nathue.dk/dk.binaer.motor/2003-09-08

Så Lars har nok ikke fået postet det korrekt.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Lars Hansen

Dato : 08-09-03 10:02

Her kan i se dem nu
http://dfm.nathue.dk/graasten/G%E6t%20en%20MC
så kan i alle se dem ok

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-09-03 10:10

> http://dfm.nathue.dk/graasten/G%E6t%20en%20MC
> så kan i alle se dem ok

Duer ikke, men her er et link til din post i dbm:

Den er desuden ret nem, en Münch Mammut.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-09-03 10:10

> Her kan i se dem nu
> http://dfm.nathue.dk/graasten/G%E6t%20en%20MC
> så kan i alle se dem ok

Hej Lars

Hvis der skal være noget gætte konkurrence over det skal man nok ikke kunne
læse mærket på tanken vel? Især ikke fra et firma der kun har lavet to
modeller :-=

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-09-03 10:13

> Hvis der skal være noget gætte konkurrence over det skal man nok ikke
> kunne læse mærket på tanken vel? Især ikke fra et firma der kun har
> lavet to modeller :-=

Filnavnet på billede 2 afslører også lidt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Lars Hansen

Dato : 08-09-03 10:16

--
Men det var jo ikke sikker at alle kendte modellen vel

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-09-03 10:25

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Hvis der skal være noget gætte konkurrence over det skal man nok ikke kunne
> læse mærket på tanken vel? Især ikke fra et firma der kun har lavet to
> modeller :-=

De har lavet Mammut og en ældre udgave også ik?

// Hans
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-09-03 10:28

> De har lavet Mammut og en ældre udgave også ik?

Hej Hans

Den gamle blev lavet sidst i 60'erne først i 70'erne. Den hed også Mammut og
hvad en række 4 bil motor på 1000 eller var det 1200cc motor. Samme koncept
bare 30 år tidligere.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-09-03 14:28

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> hvad en række 4 bil motor på 1000 eller var det 1200cc motor. Samme koncept
> bare 30 år tidligere.

Men ca. lige så fjollet ....

(Nimbus med bilmotor:
http://gallery.nathue.dk/arkivkat/Motorcykler/2002-08-26/PICT3590.JPG)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Armand

Dato : 07-09-03 16:10

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en

> [...]
og
> hvad en række 4 bil motor på 1000 eller var det 1200cc motor. Samme

Jeg fik kørekort/motorcykel i '77 og dateret på baggrund deraf vil jeg ikke
mene at Münch'erne er ældre end midt i 70'erne :-/
Konceptet dengang var at bygge en motorcykel op omkring en NSU (-Prinz)
motor, hvorimod hele den nye Münch er hjemmelavet, og forøvrigt med en
2-liters motor!
En gimmick blandt mange: Støbt hul alu-bagsvinger, der er integreret
kædekasse for bagkæden!).

Men pengene holdt ikke til seriproduktionen skulle igang, og projektet er
sat i bero hér først på sommeren!

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-09-03 16:39

> Jeg fik kørekort/motorcykel i '77 og dateret på baggrund deraf vil
> jeg ikke mene at Münch'erne er ældre end midt i 70'erne :-/

MC-revyen skriver at Mammut 4TTS på 1177ccm blev vist frem i 1966.

> En gimmick blandt mange: Støbt hul alu-bagsvinger, der er integreret
> kædekasse for bagkæden!).

Jeps, det synes jeg er ret smart. Sikkert træls når den skal skiftes, men
den holder jo ret mange kilometer når den er pakket ind.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-09-03 10:16

> Her kan i se dem nu
> http://dfm.nathue.dk/graasten/G%E6t%20en%20MC
> så kan i alle se dem ok
------------------------
Hmmm.....
Min første ide var en af de nye fra 404 serien, med masser af fejl...

Men da jeg kom ind og se den rigtige cykel, måtte jeg finde ud af at hvad
det end er, må det være noget af en koncept bike...
Tror ikke at det er noget der kommer på markedet foreløbigt..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Hekto

Dato : 08-09-03 10:25

In article <yAX6b.31$Fd.20@news.get2net.dk>, graasten61@get2net.dk
says...
> Her kan i se dem nu
> http://dfm.nathue.dk/graasten/G%E6t%20en%20MC
> så kan i alle se dem ok

En ligegyldig frembringelse, noget i stil med en bil på 2 hjul.
(Muench)

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E