Pallitdaytona Geforce FX 5200 128 mb ddrra~
Fra : Carsten Gall

Dato : 07-09-03 22:44

Jeg har for nyeligt skiftet til dette grafikort, da det gamle var blevet
lidt for sløvt (16 mb).
Men desværre er der opstået et problem, og det er at maskinen låser ofte,
især når maskinen har kørt noget tid og er blevet varm.
Problemmet er først opstået efter installationen af det nye grafikkort.

Nyeste drivere er hentet.

Da jeg købte det, undrede jeg mig over at der ikke er en køler monteret, men
bare en stribe køle ribber.
De VGA kølere jeg har kunnet se på nettet, kan jeg ikke helt finde ud af om
det nu også kan monteres på køleribberne,
mener også at have set et eller andet sted, en køler der var specielt
beregnet til de der ribber.

Det skal også lige tilføjes at begge sider i kabinetet er afmonteret for at
give mere luft, men lige meget hjælper det.

Håber at der er en eller anden der kan give mig et råd, for det er pi...
irriterende at skulle starte op hele tiden.

Carsten

Fra : Olsen

Dato : 08-09-03 14:45

Byt lortet. p+p ca. 25,-kr. Virker det ikke vælg et andet kort, det ville
jeg gøre. At der ikke er blæser giver bare mindre støj og er jo lavet til at
virke.

Mvh Kaja

Fra : phg1

Dato : 08-09-03 20:22

"Carsten Gall" skrev d. 07-09-03 22:44 dette indlæg :

> [...]
>

> Carsten
>

> som olsen også skriver byt det der er ikke andet end problemer med fx
5200

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-09-03 08:49

phg1 <phg1.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f5cd7b0$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

5200

Det er jo så spørgsmålet om jeg kan få det byttet!!

Carsten

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-09-03 09:58

Carsten Gall <xxcgallxx@fjernxxvip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bjk0m3$ubb$1@news.cybercity.dk...

> phg1 <phg1.news@kandu.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3f5cd7b0$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> 5200
>
> Det er jo så spørgsmålet om jeg kan få det byttet!!

Hvad kan I så foreslå istedet for?? Ingen monster kort, men i
nogenlunde samme prisklasse
ca kr. 700,-

Carsten