Madlavnings kurser
Fra : CBN

Dato : 07-09-03 20:13

Hej,

Er der nogle der ved hvem der afholder madlavningskurser ?

Jeg ville gerne tilmelde mig et kursus, hvor der undervises i lidt
advanceret madlavning.. Gerne på sydsjælland, men jeg synes ikke jeg kan
opstøve noget på nettet.

Er der iøvrigt nogle der har erfaringer med disse kurser ?

/Claus

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 07-09-03 23:33

"CBN" skrev:
> Er der nogle der ved hvem der afholder madlavningskurser ?

Aftenskoler og daghøjskoler som f.eks:

AOF (www.aof.dk)
FOF (www.fof.dk)
(og måske nogle lokale skoler i dit område, se under skoler/aftenskoler i
fagbogen)

> Er der iøvrigt nogle der har erfaringer med disse kurser ?

Jeg har gået på et par stykker, det har været både fornøjeligt og lærerigt.
Jeg vil tro at selv et dårligt kursus også kan være lærerigt, for man er jo
i høj grad selv med til at løfte opgaven efter hvilket engagement man kaster
sig ind i opgaverne med.

Men du skal nok skynde dig, aftenskolernes tilmeldingsfrist er muligvis
allerede overskrevet for efterårs-holdene. Måske der stadig er en chance,
evt. et afbud.

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-09-03 21:52

["CBN" <CBN(SPAMYOURSELF)@ADSLHOME.DK> | Sun, 7 Sep 2003 21:12:41 +0200]

>Jeg ville gerne tilmelde mig et kursus, hvor der undervises i lidt
>advanceret madlavning.. Gerne på sydsjælland, men jeg synes ikke jeg kan
>opstøve noget på nettet.

Jeg har rigtigt gode erfaringer med Meyers Madhus' kurser:

http://www.meyersmad.dk/meyers.asp?HM=502&PageID=4636

(selvom Frederiksberg vist ikke er sydsjælland

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk