Træf næste weekend???
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 07-09-03 19:52

Nogle ideer???

De har jo lovet godt sensommer vejr! :))
Og det skal jo udnyttes...

Min ide ville evt. være den jeg har haft pusset op før, med shell på
vejlevej i kolding!
Snakkede med en gut på en zx12r, og han irriterede sig gevaldigt at der ikke
var så meget gang i den her i byen hvad mc'ere angår.
Så jeg håber da lidt på at "tigerdyr" og "12'Oclock grewy" og de andre ville
kigge forbi byen igen...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : m.grewy

Dato : 07-09-03 20:25

Oliver Bruchhaus wrote:

> [...]
> der ikke var så meget gang i den her i byen hvad mc'ere angår.
> Så jeg håber da lidt på at "tigerdyr" og "12'Oclock grewy" og de

Ja men det må vi da lige finde ud af , men det bliver nok ikke lige på
fredag for der har vi nok ikke så meget tid.

Michael

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-09-03 20:32

m.grewy wrote:

> Ja men det må vi da lige finde ud af , men det bliver nok ikke lige på
> fredag for der har vi nok ikke så meget tid.
>
> Michael

Nej, det har vi vist ikke...

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : m.grewy

Dato : 07-09-03 20:35

Freddy Lang wrote:

> Nej, det har vi vist ikke...

Nå freddy, det lyder som om du skal med derned :)

Michael

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-09-03 20:48

m.grewy wrote:

> Nå freddy, det lyder som om du skal med derned :)
>
> Michael

Morten vred min arm rundt... det var direkte tvang... så jeg måtte jo gi'
mig.

Fra : m.grewy

Dato : 08-09-03 08:12

Freddy Lang wrote:

> Morten vred min arm rundt... det var direkte tvang... så jeg måtte jo
> gi' mig.

Ja jeg kender det for det plejer han også at gøre ved mig :)

Michael

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 07-09-03 20:55

> Ja men det må vi da lige finde ud af , men det bliver nok ikke lige på
> fredag for der har vi nok ikke så meget tid.
> Michael
-----------------
Hvad er det da der skal ske'? Nogen form for træf???

Fra : m.grewy

Dato : 09-09-03 11:10

Oliver Bruchhaus wrote:

> -----------------
> Hvad er det da der skal ske'? Nogen form for træf???

Næ det er det nu ikke, vi er bare 7 stk der tager til Nurburging ring og
køre på fredag.

Michael

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-09-03 21:36

Oliver Bruchhaus <hayabusa@tiscali.dk> wrote:
> [...]
> der ikke var så meget gang i den her i byen hvad mc'ere angår.
> Så jeg håber da lidt på at "tigerdyr" og "12'Oclock grewy" og de

Kig så her da
http://www.mctw.dk

Måtte vejret være med os!
--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-09-03 21:41

Jeg kommer da lige fra Kolding af, hvor jeg her været til træf!!!

Nå, men næste weekend kører jeg til Fyn hvor der er træf hos Exerne i
Odense. Er der andre her fra gruppen som overvejer det??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 07-09-03 21:57

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Jeg kommer da lige fra Kolding af, hvor jeg her været til træf!!!
>
> Nå, men næste weekend kører jeg til Fyn hvor der er træf hos Exerne i
> Odense. Er der andre her fra gruppen som overvejer det??

Ja mig, men det vidste du jo nok

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : ZX-10

Dato : 07-09-03 22:49

Vi kører den anden vej næste week.... Elgene holder jo Suppe Steg Is fest
med fri bar......Yummi:)
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bjg55h$g2u$1@news.cybercity.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-09-03 07:58

Er du kommet på "højkant" igen

Fra : ZX-10

Dato : 08-09-03 09:05

Har ingen anelse hvad du snakker om????..Bare fordi der var lidt ujævnt i
teltet.....*ROTFL*
nyhedsmeddelelse:bjh9aa$sgj$1@sunsite.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-09-03 11:07

Ujævnt..... Det var vist slemt. Så jeg holdt mig til bænkene