EQUATION
Fra : SP

Dato : 07-09-03 17:36

Jeg kan ikke finde equation i word, hvordan får jeg det instaleret?
Jeg har office xp cden.

Fra : pre

Dato : 07-09-03 18:27

1.. Click where you want to insert the equation.
2.. On the Insert menu, click Object, and then click the Create New tab.
3.. In the Object type box, click Microsoft Equation 3.0.
If Microsoft Equation Editor is not available, you may need to install it.
pre

Fra : SP

Dato : 07-09-03 19:06

Den ligger der ikke så hvordan installere jeg den?
har kigget på cden men kan ik finde det.

Fra : pre

Dato : 07-09-03 19:29

Fra Startknappen sæt søgefunktionen til at finde equation på CD´en. Fra
Kontrol Panel start Tilføj/Fjern programmer. Vælg Office, Vælg den
installationstype der tilføjer/fjerner komponenter og find hvad du skal
bruge. Alle tidligere installerede røres ikke.
Se evt. hjælpeteksten under equation.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-09-03 21:01

Helt præcist ligger den under Officeværktøjer, hvor du skal vælge "kør alt
fra denne computer"

Kurt

Fra : pre

Dato : 07-09-03 21:10

Den kan skam også ligge under Pfiles, men søgerutinen fanger den uden
videre.
pre