GP fra Suzuka
Fra : Michael K. S.

Dato : 07-04-01 22:27

Så er det i nat kl 0400 sæsonen starter (for mig at se ).

I pole

125: Youichi Ui.

250 : Katoh-dværgen,temmelig suveræn,skal nok styrte eller få defekt
for ikke at vinde

500: Loris Capirossi,med en total overjordisk poletid _under_ 2:05,som
den første nogensinde på Suzuka,der er lagt op til et kanonrace.

Altså kl 0400 på Eurosport !!

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Adam Christensen

Dato : 08-04-01 08:11

"Michael K. S." <Michaelks@image.dk> wrote in message

> 500: Loris Capirossi,med en total overjordisk poletid _under_ 2:05,som
> den første nogensinde på Suzuka,der er lagt op til et kanonrace.

Rossi rox! Der er krummer i den knægt. De fleste havde måske mistet modet
lidt efter en Biaggi-albue ud i græsset/jorden med 200 km/t (sådan ca.) =

--
Adam
SV650S

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-04-01 12:45

On Sun, 8 Apr 2001 09:10:35 +0200, "Adam Christensen"
<adam.christensen@framfab.dk> wrote:

>Rossi rox!

Klart,omend de nok skal køre om mesterskabet i 500-klassen,Katoh kan
de vel næsten give VM-pokalen allerede

> Der er krummer i den knægt. De fleste havde måske mistet modet
>lidt efter en Biaggi-albue ud i græsset/jorden med 200 km/t (sådan ca.) =

Jeg vil næsten sige omvendt,de fleste havde måske nok mistet
besindelsen,han kontrollerede sin vrede og ventede,lukkede derfor
døren kraftigt på Biaggi,for enden af langsiden og gav han fingeren -
kewl.Biaggi kører som regel på grænsen af det svinske,idag trådte han
langt over grænsen både med Rossi og Ukawa,ikke særlig rart at se og
selv om Rossi tonede det lidt ned på pressemødet er det garanteret
ikke glemt.Ellers et kanongodt race,sæsonen tegner yderst lovende.

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-04-01 14:31

Adam Christensen <adam.christensen@framfab.dk> wrote in article
<9ap33n$bhl$1@sunsite.dk>...

> Rossi rox! Der er krummer i den knægt. De fleste havde måske mistet modet
> lidt efter en Biaggi-albue ud i græsset/jorden med 200 km/t (sådan ca.)
=

Det er nemlig lige det han gør! At komme tilbage, og samtidig ha' overskud
til at vifte lidt med fingeren midt i svinget - det styrer!
Ærgeligt at Haga styrtede, ham havde jeg nu forventet mig et eller andet
af. Men indtil videre lover det nu meget godt for Red Bull teamet.

--
Mikkel

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-04-01 15:11

On Sun, 08 Apr 2001 13:30:32 GMT, "Mikkel Christensen"
<mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote:

>Ærgeligt at Haga styrtede, ham havde jeg nu forventet mig et eller andet
>af.

Giv ham en chance,det er væsentlig sværere at køre en GP500 end en
superbike,han skal nok komme igen,når han har fundet grænserne.

Faktisk var der nu en del at være imponerede over,f.eks Ukawa (kører
voldstærkt,men også for ustabilt som sædvanlig),Nakano også utrolig
hurtig og med hans flotte stil, noget der kan blive til noget.Mccoy
igen-igen med hans underholdende stil.

Og i de andre klasser se'fø'li først og fremmest Katoh,kunne være
virkelig sjov at se ham på en 500 og Ui der lå og lurede bag i gruppen
og så skød frem til til sidst (selvom han dog blev snydt til sidst)

Men også en del der skuffede fælt,Suzuki - var de overhovedet med i
det løb ? Deres "own the racetrack" reklamer,virker direkte patetiske
efterhånden >

Criville - hvad laver den mand ?

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-04-01 20:46

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> wrote in article
<qgr0dt8hoe9abd2f5t2025eota2r0ojbte@4ax.com>...

> Giv ham en chance,det er væsentlig sværere at køre en GP500 end en
> superbike,han skal nok komme igen,når han har fundet grænserne.

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl! Haga er jo en gammel helt fra SBK

> Faktisk var der nu en del at være imponerede over,f.eks Ukawa (kører
> voldstærkt,men også for ustabilt som sædvanlig),Nakano også utrolig

Uuh ja. Ham var jeg lige ved at glemme. Ukawa ligner i mine øjne den mand
der skal løfte arven i Repsol Honda, for Criville skal vist snart finde sig
en anden sportsgren... (hvilket minder mig om jeg har et bøjet løbehjul -
måske det avr noget for ham?

> Og i de andre klasser se'fø'li først og fremmest Katoh,kunne være

Jeg har ikke set 125 og 250 endnu - don't spoil the fun

--
Mikkel

Fra : Frasier

Dato : 08-04-01 18:06

"Adam Christensen" <adam.christensen@framfab.dk> wrote in message
> [...]
>
> Rossi rox! Der er krummer i den knægt. De fleste havde måske mistet modet
> lidt efter en Biaggi-albue ud i græsset/jorden med 200 km/t (sådan ca.)

Hørt!!! :)
Hold da kæft hvor havde jeg glemt hvor fede løbene kan være.
Jeg hoppede og skreg i sengen i morges, konen blev IKKE glad :)

Frasier

Fra : Armand

Dato : 27-04-01 14:51

Frasier <frasier@forum.dk> skrev i en news:9aq5nq$m82$1@sunsite.dk...
> "Adam Christensen" <adam.christensen@framfab.dk> wrote in message
>
> Hold da kæft hvor havde jeg glemt hvor fede løbene kan være.
> Jeg hoppede og skreg i sengen i morges, konen blev IKKE glad :)

Jup!
Det kunne være sjovt at få skrevet en graf over sit blodtryk/puls
igennem "bare" en transmission af et direkte race :-/

--
Armand.