Tomb Raider TAOD prob.
Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 07-09-03 16:03

Hejsa
Når Lara skal sige noget i spillet, lydder det som Mickey Mouse på speed...
Alt andet lyd fungere fint.
Nogle ide'er til hvordan jeg løser det problem.
Jeg kører med de sidste nye drivere til lyd og grafik.
Mvh
Kenneth

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-09-03 12:57

"Kenneth Pedersen" <FJERN_DETTEkenneth.pedersen@get2net.dk> mumbled
something in news:oMH6b.464$ZN.127@news.get2net.dk:

> [...]
> speed... Alt andet lyd fungere fint.
> Nogle ide'er til hvordan jeg løser det problem.
> Jeg kører med de sidste nye drivere til lyd og grafik.

prøv at hent pathcen til spillet. den fixer nogle lydproblemer !

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 09-09-03 21:53

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.*remove*dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Michael
>
> Who is General Failure and why is he reading my disc?
> Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side

Hejsa...
Jeg har fundet en løsning på prob.
Jeg har et onboard lydkort i min maskine og det kan ikke rigtig sammen med
spillet. Jeg gik ind i dxdiag, valgte sound-fanen og satte hardwareacc til
none.
Så nu kører det bare...
Kenneth