Akrapovic
Fra : Peter Hansen

Dato : 07-09-03 15:49

Er der et sted hvor man kan høre en Akraprovic pot?.

Står og overvejer at smide en på min Honda CBR 600 F4 fra 1999. Men vil
gerne høre den først, da "vi" ikke er til alt for meget larm, men gerne
lidt.

Fra : Bo

Dato : 07-09-03 16:02

> Er der et sted hvor man kan høre en Akraprovic pot?.

malerklemmen, langelinie( når solen skinder ), stevns,
og div. andre steder folk mødes. hvis der er mere end
3 "rasere" så har en af dem nok sådan en potte.

bo-gsxR

Fra : Janner

Dato : 07-09-03 19:12

> gerne høre den først, da "vi" ikke er til alt for meget larm, men gerne
> lidt.

Hvor i landet ????? Du er velkommen i Aalborg

Jan
CBR929RR

Fra : m.grewy

Dato : 07-09-03 20:31

Peter Hansen wrote:
> Er der et sted hvor man kan høre en Akraprovic pot?.
>
> Står og overvejer at smide en på min Honda CBR 600 F4 fra 1999

Ja sig hvor du befinder dig henne i landet, jeg er fra fredericia og har en
f4 med akrapovic, men det er godt nok fuld system og ikke kun en slipon.
Eller som Morten Dahl og jeg kaldte det dom sad på lau`s bandit det var slip
off :)

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 08-09-03 13:01

m.grewy wrote:

> [...]
> har en f4 med akrapovic, men det er godt nok fuld system og ikke kun
> en slipon. Eller som Morten Dahl og jeg kaldte det dom sad på lau`s

Jeg har hørt Michaels, og den har efter min mening en fed lyd,, især når han
passere mig, mens han kører på baghjul (blærerøv)

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-09-03 23:43

Anders Thorup wrote:

> Jeg har hørt Michaels, og den har efter min mening en fed lyd,, især
> når han passere mig, mens han kører på baghjul (blærerøv)

Og fed effekt med de selvlysende forrør vi fik at se på oppe på Toppen

--
Tony

Fra : Peter Hansen

Dato : 07-09-03 21:14

Jeg bor i Helsingør.. Hvis der er en i nærheden, vil jeg meget gerne høre
sjoveren..

Går lidt efter en dyb lyd hvis det er muligt, og har fået at vide en sådan
pot skulle brumme godt..