Fryser fast - ved internetopkald
Fra : hjni

Dato : 07-09-03 13:44

Jeg har lige købt en ny computer med win-xp home edition.
Jeg har følgende problem :
Når jeg ringer op til min internetforbindelse "fryser" min skærm, tastatur
og mus m.v. helt fast. I bedste fald har jeg været på
nettet i 8-10 minutter - så "fryser" det hele fast og jeg er nødt til slukke
for strømmen for at slukke PC.

Hvad kan der være galt ? hvad kan jeg gøre ? har du et forslag.

Fra : pre

Dato : 07-09-03 14:08

Det er næppe sandsynligt at du får mange svar her i gruppen - måske slet
ingen. Du skal ha´ fat i en WindowsXP gruppe og der er mange at vælge
mellem. Du kan vælge mellem dem på: news://msnews.microsoft.com

Det kunne også være en idé at kikke i de tekster der er installeret. Svjv.
er der i XP ret avancerede muligheder for problemløsninger, der er givetvist
registre over hændelser mm.
pre

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-09-03 15:06

On Sun, 7 Sep 2003 14:43:37 +0200, "hjni" <hansjnielsen@mail.dk>
wrote:

> [...]
>for strømmen for at slukke PC.
>
>Hvad kan der være galt ? hvad kan jeg gøre ? har du et forslag.

Prøv at køre kommandoen
netsh int ip reset resetlog.txt
i start ->kør

(Læs http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;299357&