Jeg er fed!
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 07-09-03 08:10

Hej

Hvordan var det lige.......jeg kan ikke huske kalorie-indholdet
i Ris i forhod til Kartofler.

Kan du?

Fra : Kingo

Dato : 07-09-03 13:22

Mængde Prot. [g] Kul. [g] Fedt [g] Kcal
100 8,0 82,0 1,0 369,0
100 1,9 18,3 0,3 83,5

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-03 15:30

Kingo wrote:

> Mængde Prot. [g] Kul. [g] Fedt [g] Kcal
> 100 8,0 82,0 1,0 369,0
> 100 1,9 18,3 0,3 83,5

Ris øverst? Eller det kartofler?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 16-09-03 19:34

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message
> [...]
Så vidt jeg har forstået indeholder kartofler meget stivelse, der er med til
at opnå en mæthedsfølelse?

Fra : slet 50G95

Dato : 15-09-03 20:16

Jan Mejer Rasmussen <jamera@ofir.dk> skrev:
>Hej
>
>Hvordan var det lige.......jeg kan ikke huske kalorie-indholdet
>i Ris i forhod til Kartofler.
>
>Kan du?

Hej Jan

75 g ris svarer til 100 g kartofler. Du skriver, at du er fed. Har
du prøvet De Danske Vægtkonsulenter? De har efterhånden afdelinger
overalt i Danmark. Jeg tabte mig 16 kg på 17 uger, men mænd taber
mere, hvis de følger kostplanen. Du spiser dig mæt, og maden
smager dejligt. Der er også gode opskrifter på desserter + kager.

Venlig hilsen
Lissi

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 16-09-03 13:49

> [...]
> mere, hvis de følger kostplanen. Du spiser dig mæt, og maden
> smager dejligt. Der er også gode opskrifter på desserter + kager.

Hmm....det vil jeg gerne se de nøjagtige tal på..........

Jo, jeg har prøvet de spanske fedtkonsulenter, jeg tabte mig 8 kilo på ca. 6
uger, men har taget det hele på igen........