Købe spil i udlandet (over nettet)
Fra : Devast8or

Dato : 07-09-03 01:43

Hej med jer,

jeg kom til at tænke på, når nu er det så meget billigere at købe DVD'er og
CD'er i udenlandske netforretninger, hvad så med computerspil? Er det det
samme? Og kender I nogen pålidelige steder?

Det eneste sted jeg selv kender er Play.com, men de sender ikke til DK (og
kan ikke huske om de er billige, men jeg mener at jeg så nogle OK priser hos
dem engang).

Devast8or

Fra : David Lebech

Dato : 11-09-03 13:49

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan ikke huske om de er billige, men jeg mener at jeg så nogle OK priser

www.cdwow.com <-- sender helt gratis - også til Danmark. Har ikke selv
handlet ved siden, men jeg har fået den anbefalet

Mvh
David Lebech

Fra : Devast8or, work

Dato : 11-09-03 14:59

"David Lebech" <lebech@privat.dk> skrev i en meddelelse

> www.cdwow.com <-- sender helt gratis - også til Danmark. Har ikke selv
> handlet ved siden, men jeg har fået den anbefalet
>
> Mvh
> David Lebech

Dem kender jeg (har selv handlet der), men så vidt jeg kan se har de kun
konsolspil. Eller kigger jeg forkert?

Devast8or