oprydningsværktøj
Fra : Sørensen

Dato : 07-09-03 00:11

Kan nogen hjælpe med et værktøj som kan udpege klasser og metoder, som der
ikke er nogle umiddelbare referencer til, - jeg anvender iøvrigt eclipse, så
hvis der er noget her vil det selvfølgelig være optimalt for mig.
pft. Sørensen.

Fra : Christian Andersen

Dato : 07-09-03 10:00

Sørensen wrote:

> [...]
> ikke er nogle umiddelbare referencer til, - jeg anvender iøvrigt eclipse, så
> hvis der er noget her vil det selvfølgelig være optimalt for mig.

Marker (dobbeltklik på den) den oprindelige erklæring af klassen/metoden.

Menuen Search - References - Project/Workspace/whatever.

Hep hey!

Eclipse 3.0 M3

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Soeren

Dato : 07-09-03 11:25

Prøv at kigge på IntelliJ 3 - det har nogle meget stærk features på det
område (og alle andre for den sags skyld).

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-09-03 13:09

> Kan nogen hjælpe med et værktøj som kan udpege klasser og metoder, som der
> ikke er nogle umiddelbare referencer til, - jeg anvender iøvrigt eclipse,

> hvis der er noget her vil det selvfølgelig være optimalt for mig.

Har du hentet nyeste eclipse? I min er der indbygget oprydningsværktøj.
Højreklik på en klasse, vælg 'Source'-->'Organize imports'.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Anders Holmbech Niel~

Dato : 07-09-03 13:54

"Trygleren [9000]" <HesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> wrote in message
> så
>
> Har du hentet nyeste eclipse? I min er der indbygget oprydningsværktøj.
> Højreklik på en klasse, vælg 'Source'-->'Organize imports'.

Jo men det er jo kun imports. Det der vel menes er at man gerne vil finde de
metoder, variabler, klasser etc, der ikke bliver brugt nogle steder og som
derfor kan slettes.

Dertil har i hvertfald Intellij Idea en "code inspection", der kan finde ud
af dette samt mange andre gode ting. Om der findes noget til Eclipse ved jeg
ikke.

mvh
Anders

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-09-03 15:48

> [...]
de
> metoder, variabler, klasser etc, der ikke bliver brugt nogle steder og som

Ja okay, men Eclipse fortæller løbende om variabler og metoder der ikke
bliver brugt.

Fra : Christian Andersen

Dato : 07-09-03 16:13

Trygleren [9000] wrote:

> Ja okay, men Eclipse fortæller løbende om variabler og metoder der ikke
> bliver brugt.

Ikke hvad jeg har set. Den protesterer kun over ubrugte imports her hos
mig.

Eclipse 3.0M3

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Michael Legart

Dato : 07-09-03 16:32

In article <bjfhtn$4c8$2@charybdis.vof.dk>, Christian Andersen wrote:

> Ikke hvad jeg har set. Den protesterer kun over ubrugte imports her hos
> mig.

Window -> Preferences -> Java -> Compiler -> Unused Code

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Christian Andersen

Dato : 07-09-03 16:54

Michael Legart wrote:

> Window -> Preferences -> Java -> Compiler -> Unused Code

Fedt, så lærte jeg også noget i dag. Tak!

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Anders Holmbech Niel~

Dato : 15-09-03 20:48

Dertil kan jeg så lige sige at det gør Idea hele tiden såvidt det gælder
variable og metoder der ligger i klasse scope samt et hav af andre ting som
Eclipse efterhånden også for.