Outlook 2002
Fra : Helge

Dato : 06-09-03 23:46

I menuen 'vis' > 'gå til' > 'nyheder'
er punktet nyheder forsvundet, hvordan får jeg den fundet igen, så jeg kan
bruge nyhedsgrupper ?

mvh
Helge

Fra : Søren Blom

Dato : 07-09-03 14:15

"Helge" <hg@nope.com> skrev
> I menuen 'vis' > 'gå til' > 'nyheder'
> er punktet nyheder forsvundet, hvordan får jeg den fundet igen, så jeg kan
> bruge nyhedsgrupper ?

Du kan ikke læse news grupper i Outlook 2002 eller nogen af de andre
Outlook, du skal bruge Outlook Express eller et helt tredje program til det

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 07-09-03 14:56

> Du kan ikke læse news grupper i Outlook 2002 eller nogen af de andre
> Outlook, du skal bruge Outlook Express eller et helt tredje program til
det

Jeg bruger MS Outlook 2000 til at læse nyheder. Som Helge skrev ved at åbne
Outlook 2000, klikke på vis - nyheder og Microsoft Outlook-program til
læsning af nyheder dukker op, så det er ikke helt korrekt, at man SKAL bruge
OE og man IKKE kan bruge Outlook.

Fra : pre

Dato : 07-09-03 15:25

Kejserens skæg sidder løst

Man læser Nyheder gennem Outlook ved at få Outlook til at bruge størstedelen
af OE, men det er stadigvæk OE (eller en anden neesreader) der gør arbejdet.
pre

Fra : pre

Dato : 07-09-03 15:05

Kan det tænkes at Outlook blev installeret før OE? Normalt vil Outlook
altid flette sammen med en eksisterende nyhedsreader.
Prøv ellers at hvad Outlooks hjælpetekster skriver under emnet News.

Er der en mistanke om fejl så klik på Hjælp i den øverste menulinie og vælg
hvad der på Dansk svarer til "Detect and Repair".
Kom gerne igen så vi kan få styr på det.
pre