Søndagstur i morn - Århus?
Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 06-09-03 23:28

Hey!

Er der ikke nogle træf i morn Søndag i Østjylland området, som er værd at
køre efter i morn, vi er nogle stykker som mangler et sted at køre hen i
morn nemlig ;)

MVH
Martin - GSX600F

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-09-03 23:39

Martin K. Gammelholm wrote:
> Hey!
>
> Er der ikke nogle træf i morn Søndag i Østjylland området, som er
> værd at køre efter i morn, vi er nogle stykker som mangler et sted at
> køre hen i morn nemlig ;)

....i Sønderhav ved Flensborg Fjord mødes man 1. søndag hver måned til en
is og en kop kaffe - det er omkring klokken 14...

....der plejer at være en 100 stykker...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Jens U

Dato : 07-09-03 00:08

Hans Paulin skrev ...

> ...i Sønderhav ved Flensborg Fjord mødes man 1. søndag hver måned til en
> is og en kop kaffe - det er omkring klokken 14...
>
> ...der plejer at være en 100 stykker...

Det er nok den mest sønder del af Østjylland
Subject/emne siger jo lidt om hvorfra Marin køre fra,
men vil man køre 2 x 178 km og bruge 4½ time så værsgo
(en ½ time er vel nok før hjemturen)

Jeg vil nu foretrække Truust Kro kaffemøde, det er lige i Østjylland

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-09-03 00:17

Jens U wrote:

> Det er nok den mest sønder del af Østjylland

ja

> Subject/emne siger jo lidt om hvorfra Marin køre fra,

ja

> men vil man køre 2 x 178 km og bruge 4½ time så værsgo

....det er jo frivilligt...

> (en ½ time er vel nok før hjemturen)
>
> Jeg vil nu foretrække Truust Kro kaffemøde, det er lige i Østjylland

....jeg har før kørt en fornøjelstur Sønderborg - Århus - Sønderborg...

Fra : Jens U

Dato : 07-09-03 00:28

Hans Paulin skrev ...
> ...jeg har før kørt en fornøjelstur Sønderborg - Århus - Sønderborg...

Det har jeg da også
Århus- Flensborg-Århus
Bare ikke på MC, for der er der ikke plads til så mange bajer

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-09-03 00:36

Jens U wrote:
> Hans Paulin skrev ...
>
> Det har jeg da også
> Århus- Flensborg-Århus
> Bare ikke på MC, for der er der ikke plads til så mange bajer

....hver ting til sin tid!...

....tar selv madkassen på arbejde...

Fra : Jens U

Dato : 06-09-03 23:48

Martin K. Gammelholm skrev...
> [...]
> køre efter i morn, vi er nogle stykker som mangler et sted at køre hen i

Jo, der er Truust Kro kaffemøde

Jeg mener at Raptor Mc mødes ved tanken i Harlev, jeg køre der ud til kl.
13:30

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 07-09-03 00:07

Yes, tænkte lige på at vi var nået til 2. søn. i mdr. :D
Men ja, jeg tror da vi triller ud mod Truust kro ;)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-09-03 11:24

Vi mødes ikke lige noget fast sted i dag. De fleste af os kommer lige fra
Kolding, så vi mødes bare derude denne gang

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens U

Dato : 07-09-03 11:39

Henrik Nielsen skrev...
> Vi mødes ikke lige noget fast sted i dag. De fleste af os kommer lige fra
> Kolding, så vi mødes bare derude denne gang

Okay, jeg køre forbi tanken i Harlev på vej derud.