Counter Strike dræber computeren.
Fra : Marco Matruglia

Dato : 06-09-03 19:23

Kære Gruppe.

Hver gang jeg prøver at forbinde til en online server i spillet
Counter-Strike, så fryser min computer. Jeg forbinder fint, men når så
konsollen skal op, siger det bare "klik klik klik klik...." osv. og systemet
er frosset. Det er ikke muligt at komme tilbage i windows, jeg er nødt til
at genstarte computeren. Min computer er en Acer TravelMate 233XV, med 2GHz
og 256MB ram, 32MB gfx shared. Er der nogen der har oplevet lignende, eller
har en løsning på problemet?

Mvh. og pft. Marco Matruglia

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-09-03 19:18

"Marco Matruglia" <marco_m_d@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3f5a1825$0$24702$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> og 256MB ram, 32MB gfx shared. Er der nogen der har oplevet lignende, eller

Hvilket grafikkort? Kan det overhovedet noget 3D?

/Jakob

Fra : Marco Matruglia

Dato : 06-09-03 21:12

> Hvilket grafikkort? Kan det overhovedet noget 3D?

Det er et Intel 32MB shared. Det er en laptop jeg spiller på, og ja, den kan
godt 3D, jeg har spillet før, men nu brokker den sig lidt.

Mvh. Marco Matruglia

Fra : Silver

Dato : 06-09-03 23:16

> Det er et Intel 32MB shared. Det er en laptop jeg spiller på, og ja, den
kan
> godt 3D, jeg har spillet før, men nu brokker den sig lidt.
>
> Mvh. Marco Matruglia

Er det kun CS du har problemer med eller er hele computeren begyndt at
opføre sig underligt?, hvis den er kan det godt være din harddisk som er
begyndt at fucke up.

Har du opdateret dine gfx drivere?.

Mvh
Silver

Fra : Hans

Dato : 07-09-03 11:13

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Har du opdateret dine gfx drivere?.

Mener du ikke Intel 32MB shared drivere?

MVH Hans

Fra : Silver

Dato : 07-09-03 17:51

"Hans" <ingenmail@ingenmail.com> skrev i en meddelelse

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du ikke Intel 32MB shared drivere?

Øbøh aner det ikke hehe, det må det så være, har aldrig rodet med noget der
var shared :).

Mvh
Silver

Fra : Marco Matruglia

Dato : 08-09-03 19:31

> Er det kun CS du har problemer med eller er hele computeren begyndt at
> opføre sig underligt?, hvis den er kan det godt være din harddisk som er
> begyndt at fucke up.
>
> Har du opdateret dine gfx drivere?.

Yep det er kun CS der er problemer med. Nej jeg har ikke opdateret mine gfx
drivere, jeg er lidt i tvivl om hvilke jeg skal have. Måske er der nogen der
kan hjælpe, min computer er en Acer Travelmate 233 XV, masser af info derom
www.acer.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-09-03 11:10

Marco Matruglia wrote:
> [...]
> Counter-Strike, så fryser min computer. Jeg forbinder fint, men når så
> konsollen skal op, siger det bare "klik klik klik klik...." osv.

Hvad for et klik? En samplet lyd fra spillet der gentager sig i det
uendelige, eller et PC-speaker klik?

Hvis det er en lyd fra spillet der går i loop, så kan der være et
problem med lyden. Prøv at hente nye drivere til lyddelen i din bærbare.
Slå eventuelt "3D-Spatializer" eller lignende fra, hvis du har sådan
noget.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Marco Matruglia

Dato : 08-09-03 19:34

> Hvad for et klik? En samplet lyd fra spillet der gentager sig i det
> uendelige, eller et PC-speaker klik?

Ja det er en samplet lyd fra spillet, som når man lige er blevet færdig med
at reloade, som bare går i loop. jeg kan næsten ikke forestille mig det
skulle være lyden, da det er konsollen der ikke går op, men sætter sig fast
samtidig med lyden.

Mvh. Marco Matruglia