Midnightclub2 DEMO problem
Fra : Hans

Dato : 06-09-03 18:17

Den skriver:

Kun en del af - readprocessmemory eller writeprocessmemory - anmodningen
blev gennemført.

Demo:
http://www.rockstargames.com/midnightclub2/downloads.html

Og jeg har directx9 samt prøvet at downloade demoen 3 andre steder fra.

MVH Hans

Fra : Hans

Dato : 06-09-03 18:24

"Hans" <ingenmail@ingenmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.rockstargames.com/midnightclub2/downloads.html

Typisk, ovenstående downloadlink var jeg i gang med, mens jeg skrev
spørgsmålet, og dette link gav faktisk en demofil, som fungerer.

Nå, men læren må vel være, at en del af de gratissite, som tilbyder
spildemoer, er så overbelastet, at man ikke skal regne med at få en fil, som
fungerer.

MVH Hans

Fra : Krokodillen \(4681\)

Dato : 06-09-03 20:04

Har lige downloadet den uden problemer.

Carsten Phillip Andersen
Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.
Against stupidity even the gods fight in vein.