Onanere I?
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 15:14

Det her er nok mest til de mere faste læsere af denne gruppe.

Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne
gruppe?

Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 06-09-03 15:42

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne
> gruppe?

Ikke mig.

> Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

Heller ikke for mit vedkommende. De pirrer ikke min fantasi på den måde. Det
kan skyldes, jeg er seksuelt uerfaren.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 18:56

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke mig.

Heller ikke at jeg gør.... det er ihverttilfælde ikke sket endnu...

> Heller ikke for mit vedkommende. De pirrer ikke min fantasi på den måde. >
Det kan skyldes, jeg er seksuelt uerfaren.

Ok, må indrømme der da har været et par indlæg som har tændt mig

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Søren

Dato : 06-09-03 16:43

Hej Ulrik,

> [...]
> denne gruppe?
>
> Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af

Tag dig lige et koldt brusebad.
Der er en verden til forskel på sex og et informationsflow om samme.

Du finder forhåbentlig heller ikke "hammeren" frem hver gang en pige
løfter en søm ? ;)

Og få så lynet de bukser!

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 06-09-03 18:58

"Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Tag dig lige et koldt brusebad.

Har været i bad i dag *GG*

> Der er en verden til forskel på sex og et informationsflow om samme.

Jamen det er der da..... sagde jeg noget om hvad jeg gjore eller ej?

> Du finder forhåbentlig heller ikke "hammeren" frem hver gang en pige
> løfter en søm ? ;)

Nej, kun hvis hun beder om min hammer....

> Og få så lynet de bukser!

Øhhh, de er sgida lynet op

--
Ulrik Chr.

www.uac.dk
nettet@uac.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-09-03 18:22

[Ulrik Chr. | Sat, 6 Sep 2003 16:14:09 +0200]

>Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne
>gruppe?

Nope.

>Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

Nix, overhovedet ikke, faktisk.

Nogle få indlæg kan måske for et splitsekund give mig en god tanke, men
det er også alt.

Der skal meget konkrete ting & sager til at tænde mig...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Babba-Papa

Dato : 06-09-03 20:13

On Sat, 6 Sep 2003 16:14:09 +0200, "Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote:

Som svar på subjekt: Ja !

>Det her er nok mest til de mere faste læsere af denne gruppe.
>
>Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne
>gruppe?

Nej !

>Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

Næh, ikke særligt.

- -
Babba-Papa

Fra : Poul Simon

Dato : 06-09-03 23:54

"Ulrik Chr" spørger om vi onanerer, mens vi læser disse indlæg på
dk.snak.seksualitet?
Mit svar er NEJ. Indlæggene er egentlig overordentlig pæne - og meget lidt
liderlige.
Jeg skal med mine 56 år i hvert fald have både en lang og liderlig tekst,
før jeg får 'den' op at stå - Endnu længere før det begynder at rykke i den!
Men jeg har et spørgsmål:
Har nogen et godt gæt på, hvorfor nettet flyder med sex-BILLEDER og
sex-MOVIES,
mens det ligger noget tungere med godt læsestof.
Billeder/film siger mig ikke ret meget. Det gør derimod velSKREVET
pornostof.
Er der nogen, som kender adresser på GODT SEX-LÆSESTOF.
Jeg er dødtræt af de amatørskriverier, som er fyldt med stavefejl ("vist"
for 'vidst' - "i" for "I" osv.)

Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 07-09-03 09:21

> Er der nogen, som kender adresser på GODT SEX-LÆSESTOF.
> Jeg er dødtræt af de amatørskriverier, som er fyldt med stavefejl ("vist"
> for 'vidst' - "i" for "I" osv.)

Jeg ville nok anbefale Fyldepennen som et ret seriøst sted med gode tekster,
om der er stavefejl ved jeg ikke. Det plejer jeg nu ikke at gå så meget op i
når jeg læser.

Bedøm selv: http://www.fyldepennen.dk/noveller_erotiske/

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 02:23

In article <3f59ebad$0$450$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nettet@uac.dk
says...
> Det her er nok mest til de mere faste læsere af denne gruppe.
>
> Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne
> gruppe?

Er du bims i bæret? *G*

> Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

Det skulle da lige være når jeg bliver så ophidset jeg ville pande nogle
af skribenterne en med min lægte hammer *G*

Fra : kjaer

Dato : 07-09-03 11:50

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse min
lægte hammer *G*

er du tømrer

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 15:40

In article <ljD6b.418$556.400@news.get2net.dk>, villykn-no@spam.gl
says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse min
> lægte hammer *G*
> >
> er du tømrer

Nej, du er sikker *G*

Fra : nusle

Dato : 07-09-03 10:05

> [...]
> Det her er nok mest til de mere faste læsere af denne gruppe.
>
> Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne

Nej.

> Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

Ikke direkte af indlæggene, men det kan da hænde at jeg
bliver "opstemt" ved at tænke videre i de baner et indlæg
får mig ind på.

mange hilsner
nusle

Fra : A.Barney

Dato : 07-09-03 10:39

Ulrik Chr. wrote:
> Det her er nok mest til de mere faste læsere af denne gruppe.
>
> Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne
> gruppe?

Nej. Det er i det hele taget yderst sjældent at jeg gør det foran en
computer. Men det sker af og til at jeg henter inspiration her, og så
fortsætter på sofaen.

> Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

Nej, ikke direkte. Der er sjældent "ammunition" nok i et enkelt indlæg
eller en enkelt tråd, omend nogle godt kan være inspirerende. Men så
søger jeg som regel videre andre steder, og så kan det godt være at jeg
ender på sofaen...

Andreas

Fra : Thomas

Dato : 07-09-03 14:59

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in message news:<3f59ebad$0$450$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Det her er nok mest til de mere faste læsere af denne gruppe.
>
> Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne
> gruppe?

Ikke af indlæggene som sådan, men jeg må indrømme, at
bifyr.dk-feriebillederne fra Spanien, som han gjorde os opmærksom på
for et par uger siden, har givet anledning til nogle gode hyggestunder
med bukserne nede foran computeren.

Her er et par link:

http://bifyrdk-mmf.allbisexual.com/days/2/pages/P7156923.htm

http://bifyrdk-mmf.allbisexual.com/days/2/pages/P7156929.htm

http://bifyrdk-mmf.allbisexual.com/days/2/pages/P7156939.htm

http://bifyrdk-mmf.allbisexual.com/days/2/pages/P7156937.htm

VH

Thomas

Fra : mx

Dato : 08-09-03 18:26

> [...]
> Det her er nok mest til de mere faste læsere af denne gruppe.
>
> Er der nogen af jer der egentlig onanere mens I læser indlæggene i denne

det kunne måske forekomme...hos nogen...... men alting dør
og visner når man når til et indlæg af Wo Barming

> Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

nah ...

mvh
Robert
www.sexmate.dk

Fra : Machoman

Dato : 13-09-03 23:42

"Ulrik Chr." <nettet@uac.dk> wrote in news:3f59ebad$0$450
> [...]

> gruppe?
>
> Og hvis nej, bliver i så liderlige eller ophidset af nogen af indlæggene?

Når man ved hvilke tabere, socialbumser, ordblinde, overvægtige,
svansekarle og simple grimme - som den faste klike består af, så fatter jeg
ikke at du kan stille spørgsmålet.

Machoman

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-09-03 07:21

On Sat, 13 Sep 2003 22:41:38 +0000 (UTC), Machoman wrote:

<snip>

>Når man ved hvilke tabere, socialbumser, ordblinde, overvægtige,
>svansekarle og simple grimme - som den faste klike består af, så fatter jeg
>ikke at du kan stille spørgsmålet.

Nå-nå lille ven, det lyder rigtigt nok som om du føler dig helt hjemme.
Men har du fået lov til at bruge slige ord, for dine forældre ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
OS/2: The choice of the next generation.

Fra : Samsara

Dato : 14-09-03 12:36

"Machoman" <machoman@dontfuckmebaby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når man ved hvilke tabere, socialbumser, ordblinde, overvægtige,
> svansekarle og simple grimme - som den faste klike består af, så fatter

Jeg "beundrer" dine synske evner.

Samsara

Fra : Anita

Dato : 16-09-03 15:17

> [...]
> Når man ved hvilke tabere, socialbumser, ordblinde, overvægtige,
> svansekarle og simple grimme - som den faste klike består af, så fatter

Alle der har skrevet mere end 1 indlæg må betegnes som medlem af den klike
du taler om, så velkommen i klubben Macho!

/Anita

Fra : Machoman

Dato : 16-09-03 23:17

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in

> Alle der har skrevet mere end 1 indlæg må betegnes som medlem af den
> klike du taler om, så velkommen i klubben Macho!

Nej, det er nogle bestemte tabertyper som dominerer gruppen på en negativ
måde, som jeg hentyder til. Hverken dig eller Samsara er blandt dem

Machoman

Fra : Anita

Dato : 17-09-03 12:32

> "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in

> Nej, det er nogle bestemte tabertyper som dominerer gruppen på en negativ
> måde, som jeg hentyder til. Hverken dig eller Samsara er blandt dem

Så vidt jeg ved, kender du hverken mig eller de andre debattører her i
gruppen, så lad venligst være med at udtale dig om, hvorvidt folk er det ene
eller det andet - har små eller store pikke - er smukke eller grimme. Det er
simpelthen for lamt at høre på. Udtal dig om noget du ved - istedet for alle
disse tossede gætterier uden hold i virkeligheden.

/Anita

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 17-09-03 18:51

Anita wrote:
-SNIP-
> [...]
> grimme. Det er simpelthen for lamt at høre på. Udtal dig om noget du
> ved - istedet for alle disse tossede gætterier uden hold i

Nu er der jo nogen herinde som selv skriver hvordan de ser ud (er
tykke/tynde osv), og man kan i mine øjne godt på baggrund af hvad folk
skriver - danne sig et rimeligt billede af hvordan folks personlighed er
(fordi man læser folks tanker) + folks udseende.

Jeg syntes da at Machoman skal have lov at mene det han mener, uden at blive
rakket ned på af folk som ser ham som en "trussel" mod deres såkaldt
"mandighed".... Det er ikke særligt konstruktivt at rakke folk ned for dem
som gør det, er jo ikke en skid bedre selv mht. til at gætte hvordan
Machoman eller andre i gruppen er... Så Anita, når du og evt. andre rakker
Machoman ned (ved at kalde det "lamt at høre på" osv) så er du jo ikke en
skid bedre selv, end Machoman?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Anita

Dato : 18-09-03 16:06

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev

> [...]
> Machoman ned (ved at kalde det "lamt at høre på" osv) så er du jo ikke en

Lige som du gør nu - eller hvad?

Jeg rakker ikke ned på Macho eller andre. Jeg kalder ham ikke dum, grim,
taber og hvad han nu eller drysser om sig med komplimenter om folk - som han
ikke kender.

Jeg synes "blot" at hans gætterier om folk er lamme at høre på, da han ikke
har en skid at have dem i. That's all.

/Anita

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 19-09-03 22:02

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev

> blive
>
> Lige som du gør nu - eller hvad?

Machoman bør da have lov til at kunne skrive nogle indlæg uden at alle dem
som aldrig får fisse skal kalde ham "lam at høre på" eller tilsvarende
(gider ikke lige finde eksemplerne frem)...

Machoman kommer så med et kvalificeret gæt på årsagen til at han får mere
fisse ift. gennemsnittet i gruppen og det er så at han er pænere end
gennemsnittet måske er i gruppen og det syntes jeg er iorden at skrive, da
går udfra at det folk skriver er sandt. Så syntes jeg derudover at det er
irriterende at se ham blive rakket i hvert andet indlæg han skriver, blot
fordi han skriver hvad han tænker.

Jeg kan da godt se hvad Machoman mener med at gruppen bliver domineret af
"tabere" og mon ikke der indimellem er mere ironi i hvad manden skriver, end
nogle af de andre i gruppen kan forstå? Det tror jeg ihvertfald...

> [...]
han
> ikke kender.
>
> Jeg synes "blot" at hans gætterier om folk er lamme at høre på, da han

Vi har jo hver især vores fornemmelser for hvordan de andre i gruppen er,
når vi læser folks udsagn og tanker. Det er ikke "gætterier" på basis af
ingenting. Den der med at man skal passe på hvad man skriver fordi "man ikke
kender hinanden"-holdning, syntes /jeg/ er for langt ude for man kan sku´ da
læse hvad hinanden skriver og tænker og på sin vis kender man folk´s tanker
(hvis man følger gruppen et stykke tid)....

Det kan du ikke benægte og Machoman´s, din, min og andre i gruppens
fornemmelse danner naturligvis basis for hvad vi skriver. I denne diskussion
nærer jeg dog mest sympati for Machoman´s indlæg og derudover tror jeg at
det er nyttesløst at fortsætte diskussionen meget videre.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-03 15:32

In article <3f6b6ecc$0$24638$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
megafedt@hotmail.com says...
> [...]
> irriterende at se ham blive rakket i hvert andet indlæg han skriver, blot

Han respektere ikke andre folk, det er derfor han ikke får respekt i
retur. Såre simpelt. Man kan have lov til at mene hvad man vil, MEN ikke
uden folk reagere på det. Hvis man opfører sig som et svin bliver man
behandlet som et svin. At han mener det er irrelvant, der er ikke en form
for amnesti til folk bare fordi de mener det. Hvis du syntes det er
irriterende kan du måske lære ham at opføre sig ordentlig.