HJÆLP!!!!!!
Fra : Henrik Hansen

Dato : 06-09-03 12:33

Sad lige og spekulerede på hvad jeg skulle lave af mad i aften, jeg er helt
blank.
Er de rnogle der kan give en genial idé.

Der skal ikke indgå for mange specielle ingredienser, eller for lang
tilberedningstid.

Skyd løs...........

Jeg er én person, og der må gerne være en dessert med.

MVH

Henrik

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 06-09-03 13:13

"Henrik Hansen" <hansehen@FJERNNDETTEmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
helt
> blank.
> Er de rnogle der kan give en genial idé.
Hej Henrik :)

Her et mit forslag:

Det skal du bruge:
cocktailpølser (helst med skind)
æg
mælk
purløg
løg
salt & peber
rugbrød eller andet brød - hvis du ikke har en rest kartofler fra igår.
Evt. tomater

Snit cocktailpølserne i et kryds i begge ender. Rist dem på etegepanden med
lidt fedtstof. Rist ligeledes løgene på panden (hvis du har en rest
kartofler smider du dem bare på sammen med løgene)
Pisk æg med lidt mælk (bare en god sjat) og salt og peber.
Når pølserne og løgene er brune og fine, smider du æggemassen på panden og
roder lidt rundt af og til. Ikke for meget varme på...det skal jo ikke
svedes. Efter ca. 5-10 minutter er maden færdig. (hvis du har tomater kan du
enten spise dem til eller smidedem med på panden sammen med æggemassen)
Drys purløg på og ta' gerne smør på brødet....
Hertil et stort koldt glas mælk - eller hvad du nu har lyst til a drikke :)

Dessert: Gå en tur i byen og køb dig en dejlig soft-ice, sæsonen er ved at
slutte, så ....

Hvis du ikke gider dét, så håber jeg du har en dåse ferskner. Den åbner du
bare og æder løs...skulle du have en smule flødeskum, så er det helt perfekt
:))

God appetit
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : gap

Dato : 06-09-03 14:46

Hej

Hos os skal vi have paneret flæske med persillesovs- De´t kalder vi det
selvom det i virkeligheden er almindeligt tyndt bacon som jeg panerer i mel,
æg og rasp og steger på panden . Det smager rigtig godt og er ikke så tykt
og fedt som rigtigt flæsk..

Med venlig hilsen

Grethe

Fra : Helle

Dato : 06-09-03 15:39

"Henrik Hansen" <hansehen@FJERNNDETTEmail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> tilberedningstid.
>
> Skyd løs...........
>
> Jeg er én person, og der må gerne være en dessert med.

Vi skal have pitabrød m. salat og oksekød. Vi laver en blandet salt m.
agurk, tomat, majs, ananas, peberfrugt osv. Steger løg og hakket oksekød og
krydrer det rigtig godt så det er stærkt. Når vi så skal lave pita brødene
kommer vi skiftevis salat og den stærke kødfyld i - UUUHM. Guf.

Mvh Helle