San Francisco....hotel-ideer!?
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 06-09-03 17:28

Nu er billetterne i hus og nu går jagten ind på et godt hotel i eller uden
for byen.

Vi booker en bil pick´n drop i lufthavnen og skal nu finde et sted at bo.
Det er for så vidt ikke specielt vigtigt for os at bo i byen, men lige så
gerne i udkanten eller lidt længere ude.

Vi har surfet lidt rund og fundet mulige logier, men vil lige høre her i
gruppen om der skulle være nogle gode ideer til overnatninger.

Det er vel overflødigt at nævne at vi ikke gider bo på sleazy m(h)otels.
, men gerne ofre lidt mere end det.

Og skulle der være gode ideer til hoteller i New Orleans tager vi også lige
dem med

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 06-09-03 21:50

> [...]
> gruppen om der skulle være nogle gode ideer til overnatninger.
>
> Det er vel overflødigt at nævne at vi ikke gider bo på sleazy m(h)otels.

En kort kommentar.. Hvorfor leje bil i SF? Det er dyrt og du kan alligevel
ikke bruge den til noget fornuftigt.

Mvh

Kennet
-------------------------
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 06-09-03 22:39

"Pernille og Kennet" skrev i en meddelelse
> En kort kommentar.. Hvorfor leje bil i SF? Det er dyrt og du kan alligevel
> ikke bruge den til noget fornuftigt.

En tur til Las Vegas og Grand Canyon.
Besøge vingårde i Nappa Valley.
Gider ikke at være i lommen på tur-arrangører.
Convertible med stor motor og luft i håret, kunne være nogle af
argumenterne.

Men turene i byen bliver med sporvogne osv., ikke om jeg gider ligge og fare
vild og lede efter p-pladser

300-350 $ inkl. skatter osv. for en uge i en åben flyder er vel ikke
ligefrem dyrt, efter danske forhold.

Hva´ med hoteller??

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 07-09-03 15:08

> Hva´ med hoteller??
>
> --
Har desværre ikke nogen bud i jeres prisklasse, men efter at have fulgt
denne gruppe i et par år kan jeg kunne anbefale en google søgning. Der
kommer mange bud op. Vestkyst USA er et af de mest diskuterede emner.
Rec.travel.usa er også godt.

Mvh

Kennet

Fra : jo

Dato : 07-09-03 15:33

"Flemming Jørgensen" <flej@fbi.jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er billetterne i hus og nu går jagten ind på et godt hotel i eller uden
> for byen.
Jeg boede her i sommers på
Holiday Inn Golden Gateway
1500 Van Ness Avenue
Et rigtigt dejligt holtel ved endestationen ved cablecaren der kører til
finansdistriketet.
Altså temmelig centralt til en rimelig pris af 40$ pr. nat med en helt
vidunderlig udsigt over byen fra 9. sal. Bilparkering til den meget ublu
pris af 25$ i døgnet.
jesper

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 07-09-03 19:13

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Altså temmelig centralt til en rimelig pris af 40$ pr. nat med en helt
> vidunderlig udsigt over byen fra 9. sal. Bilparkering til den meget ublu

per person eller for rummet......vi er to voksne og et barn

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : jo

Dato : 08-09-03 13:46

> [...]
> "jo" <hammerfest@spamget2net.dk> skrev i en meddelelse

> per person eller for rummet......vi er to voksne og et barn

Hej
Det er for rummet og det er med Queens size senge altså to store senge.
jesper

Fra : jo

Dato : 08-09-03 13:57

> [...]
> "jo" <hammerfest@spamget2net.dk> skrev i en meddelelse

> per person eller for rummet......vi er to voksne og et barn

http://www.ichotelsgroup.com/h/d/hi/1/en/rates/sfogg
og ser at den billigste for tiden er omkring 80$ jeg tror at mit var et
specielt tilbud som var i sommers.
jesper

Fra : Jeppe

Dato : 08-09-03 20:37

Et tip: Det kan betale sig at samle et af de kupon kataloger op som findes i
de avisbokse som står rundt omkring i SF. Ofte dækker de også hele
Californien, så hvis i skal på tur i Napa og Yosemite, Grand Canyon så kig i
dem. Det virker nogle gange som om det er umuligt at lave en god deal uden,
og desuden er det rart at have en pris at forholde sig til hvis man skal
forhandle lidt med dem. Dog tror jeg ikke finder du ikke de vildeste 4 og
5-stjerne luksushoteller deri.

Jeppe