900 Bol Dór F2 1981 99,9% Org.
Fra : Tiljevang-Nielsen

Dato : 06-09-03 19:25

Hej Alle.

Har faktiskt lige været et smut i Tyskland i dag, for at hente en
KANON flot CB 900 F2 fra 1982. Jeg ville mega gerne vise den
frem, for den er bare så flot. Helt Orginal, faktisk et sjældent syn!

Men, jeg mangler en instruktionbog! Nogen der har en ide hvor (Evt
på nettet) jeg kan finde/låne/kopiere en sådanne)?

P.S. Når jeg nu ingen hj. side har, hvordan får jeg så vist jer et par
billeder
af min drømme mc (Når man nu ikke har råd til en CBR 1000 Årg. 02)

M.v.h.

Lani
Fakse.

Fra : Michael

Dato : 06-09-03 19:59

hejsa du kan poste dem i dk.binaer.motor, var det langt nede i Tyskland du
hentede den , jeg tænker på, jeg har også en eller to, jeg gerne vil hente i
Tyskland, vi skulle måske snakke noget mere ,sammen i gruppen om dette, da
man ligesågodt kunne lave noget samkørsel
MVH Michael

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-09-03 20:00

Tiljevang-Nielsen wrote:

> P.S. Når jeg nu ingen hj. side har, hvordan får jeg så vist jer et par
> billeder
> af min drømme mc

dk.binaer.motor
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : crs

Dato : 06-09-03 20:02

Hej

Vedhæft filer i dk.binaer.motor

Fra : --=Stone=--

Dato : 06-09-03 22:23

> P.S. Når jeg nu ingen hj. side har, hvordan får jeg så vist jer et par
> billeder
> af min drømme mc (Når man nu ikke har råd til en CBR 1000 Årg. 02)

Glæder mig til at se billeder af cyklen tillykke med den...

Post i dk.binaer.motor

--
Steen
CB1200 F/R 85' Street Fighter Style