træf ?
Fra : valhalla

Dato : 07-04-01 20:43

Er der andre træf i stil med malerklemen og stevns på sjælland og ø,erne,

mvh fru savage og hr norton

Fra : Gurli Jensen

Dato : 07-04-01 21:08

Ja
3 "piger" starter op på "Den Gamle Skole", Asnæs Skovvej 30, Kalundborg den
sidste søndag i hver måned. Det første møde er den 29. april.
Hilsen Gurli

Fra : Anneli

Dato : 07-04-01 22:41

"Gurli Jensen" <guje@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja
> 3 "piger" starter op på "Den Gamle Skole", Asnæs Skovvej 30, Kalundborg
den
> sidste søndag i hver måned. Det første møde er den 29. april.

Hej Gurli!

Hvad er "Den gamle skole" og hvad tid er det?

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki GZ 250 Marauder, lysegul :0) + Jawa m.v.

Fra : Gurli Jensen

Dato : 08-04-01 08:01

> [...]
>
>--
>Stor hilsen Anneli
>Suzuki GZ 250 Marauder, lysegul :0) + Jawa m.v.

Hej Anneli

"Den gamle skole" er et nyt samlingssted for motorcyklister.
Den ligger næsten midt på Asnæs.
Jeg mener det er kl. 14.00; men jeg skal lige checke op med indbydelsen i
klubben.

MC-hilsen fra Gurli
GS1000E