stueplante med frugter!
Fra : PHJ

Dato : 06-09-03 07:41

jeg har en stueplante i min vindueskarm, som jeg har troet var en
stephanotis, men nu har den fået en ret stor frugt (på størrelse med
et æble) plantens højde på ca. 40 cm taget i betragtning

jeg har postet et par fotos af kalorius i dk.binær og vil blive glad
om nogen kunne sige, hvad det er for en plante.

hvis det er en stephanotis, er det så ikke temmelig ualmindeligt med
sådan en frugt- jeg har i hvert fald aldrig set det før

Fra : michael

Dato : 06-09-03 18:20

Hejsa !

Jeg er godt nok ikke stueplanteekspert, men så vidt jeg ved er det ikke helt
ualmindeligt at duftranker får disse frugter - jeg har i hvert fald set det
et par gange før.

Frugten indholder frø, men jeg ved ikke om frøformering af denne plante er
nemt.

Mange hilsner

Rebekka