pony købes
Fra : HENRIK OLSEN

Dato : 06-09-03 19:43

hej ng er der nogen der ligger inde med 3-4l pony slank model som de vil af
med evt. med 1.trin er jeg måske intraseret
hilsen Henrik Olsen
(bor i kbh)

Fra : Morten Dall

Dato : 06-09-03 20:09

hvad vil du give for sådanne en bandit (4L står, men drager ventil

mvh Morten

Fra : HENRIK OLSEN

Dato : 07-09-03 13:22

det er spørgsmål om dens stand

Fra : Morten Dall

Dato : 07-09-03 21:32

tja hvad tænker du på

den er sort med hvide skulder, den ser fin ud inden i, tryk prøvning er
udløbet, det er en heiser flaske fra 83 år der er nogle ridser hist og pist,
i ridserne er der også overflade rust, men ikke noget der har betydning,
hvis man ville kan man sagtens slibe den af og male den.

mvh Morten Dall