Kan ikke læse backupCD:
Fra : Niels Oxenvad

Dato : 06-09-03 19:29

På min eksterne CD-brænder har jeg lavet backup af en række dokumenter i
AppleWorks.
Når jeg derefter lægger skiven i iBooken og klikker på de enkelte
dokumenter står der:
“Arkivet er låst eller i brug”
Ifølge Info er dokumentet ikke låst, men hvorfor kan jeg så ikke åbne det?

Niels O

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-09-03 22:32

Niels Oxenvad wrote:

> Når jeg derefter lægger skiven i iBooken og klikker på de enkelte
> dokumenter står der:
> “Arkivet er låst eller i brug”
> Ifølge Info er dokumentet ikke låst, men hvorfor kan jeg så ikke åbne det?

Har du forsøgt med at lægge dokumentet over på harddisken inden du
åbner det? Det kan være årsagen.

"I went mad for a while,' said Ford, 'did me no end of good."