Andet multimedie
bentjuul 3670
Symbol for indkøbskurv?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-09-03 13:47

Hej,

Jeg søger et symbol for en indkøbskurv (til brug på en hjemmeside til en
indkøbskurv-funktion). Det skal være sort og kunne fungere på hvid baggrund.

Hvor får jeg fat i sådan et?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen..

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-09-03 22:34

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev

> Jeg søger et symbol for en indkøbskurv (til brug på en hjemmeside til en
> indkøbskurv-funktion). Det skal være sort og kunne fungere på hvid
baggrund.

> Hvor får jeg fat i sådan et?

Størrelse?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-09-03 19:38

> Størrelse?

Det skal være forståeligt i ca. 25x25 px....

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 11-09-03 08:15

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
| Jeg søger et symbol for en indkøbskurv (til brug på en
hjemmeside til en
| indkøbskurv-funktion). Det skal være sort og kunne fungere på
hvid baggrund.

Brug Google billeddatabase. Jeg søgte på ordet "trolley" og her
findes en del indkøbsvogne ind i mellem en masse sporvogne. Se
side 4 på følgende link:

http://tinyurl.com/myt2

mvh

Lars