skagen festivals program ??
Fra : ls

Dato : 07-04-01 19:20

Hej

jeg leder desperat på skagens festivals officielle hjemmeside for at finde
tiderne for afvikling af musikken eller et sted jeg kan bestille et program
hvori jeg kan se dette. jeg er specielt ivrig efter hvornår lars lilholt
spiller. datteren (9 år) synes hans musik er fed og konen har også dyrket
ham i sin ungdom - ak ja, så hvis det endelig skal være, så skal det være i
skagen men hvornår fan.... spiller manden

lars hs

Fra : John K

Dato : 07-04-01 23:04

> [...]
> ham i sin ungdom - ak ja, så hvis det endelig skal være, så skal det være
> skagen men hvornår fan.... spiller manden

Prøv at sende en mail til pr@skagenfestival.dk - det er fra den adresse vi
modtager presseinformation.

Mvh

John K

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 10-04-01 12:45

"ls" <shane@get2net.dk> wrote in message

[SNIP]
> jeg er specielt ivrig efter hvornår lars lilholt spiller.

Lars Lilholt spiller fredag aften på Scene Syd ifølge
Aalborg Stiftstidende. Jeg synes, du skal blive der
en dag mere og høre Runrig samme sted.....

Jeg mener ikke, at Skagen Festival plejer at skrive
programmet på WEB-siden. Man må i stedet købe
det trykte program.

Mvh.

Henrik