TV på monitor
Fra : cdan

Dato : 07-04-01 19:09

Hvis man ønsker at bruge sit grafikkort til at se TV på monitoren,
hvilken betydning har RAM-mængden? Tænker konkret på ATI All-in-Wonder
128 PRO AGP 16Mb eller 32Mb.

/cdan

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-04-01 20:12

Ingenting.

Mvh

Bruno

Fra : Wesensteen

Dato : 07-04-01 22:14

On Sat, 07 Apr 2001 20:08:51 +0200, cdan <hdan@odense.kollegienet.dk>
wrote:

>Hvis man ønsker at bruge sit grafikkort til at se TV på monitoren,
>hvilken betydning har RAM-mængden? Tænker konkret på ATI All-in-Wonder
>128 PRO AGP 16Mb eller 32Mb.
>
>/cdan

Hvad med videoredigering, og TV-capture i mpeg 2, er der forskel på
kortene der? Tænker på opløsning, farver, klarhed og lign. Eller er
eneste forskel overhovedet på de to, en bedre performance i spill med
3D?

Har spurgt min edb-leverandør, som har forhørt sig hos importørene,
men det svar lader vænte på sig...! Så: Er der nogen der ude med
real-life erfaringer med AIW pro 32MB og 16MB?

Frank Even.