GUI - JDialog sværter JPanel til når det r~
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 05-09-03 13:43

Hej,

når jeg rykker rundt med en JDialog på et JPanel med et BufferedImage
som baggrund, vil dialogen sværte baggrunden til - i hvert fald den del der
ikke er dækket af mit image. Et billede siger mere end ord:

https://www.e-report.dk/mno/guishit.jpg

Jeg efterlyser en måde hvorpå jeg kan refreshe, så sværtningen ikke opstår,
eller som det mindste falder bort når jeg slipper musen og holder op med at
rykke på JDialog'en. Forskellige kald til validate(), repaint(), pack(),
etc., hjælper ikke meget. Hvem har et godt forslag?

På forhånd tak,

Morten

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 07-09-03 19:51

> Forskellige kald til validate(), repaint(), pack(),
> etc., hjælper ikke meget. Hvem har et godt forslag?

Hvordan tegner du baggrunden ? (Hvis det ikke er i paint, så har du
forklaringen)

Niels Dybdahl

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 08-09-03 14:40

"Niels Dybdahl" <Niels@Dybdahl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan tegner du baggrunden ? (Hvis det ikke er i paint, så har du
> forklaringen)
>
> Niels Dybdahl

Det var dét. Tak,

Morten.